Pamiętniki wampirów

The Vampire Diaries
2009 - 2017
7,7 123 tys. ocen
7,7 10 1 122883
6,0 5 krytyków
Pamiętniki wampirów
powrót do forum serialu Pamiętniki wampirów

Witam, niektórzy już mnie tu znają, pozostałych informuję, że jestem nowicjuszką w sprawach serialu, obejrzałam na razie kilka odcinków pierwszego sezonu i mimo wszystko mam jakieś dziwne przeczucie, że jest w Damonie coś dobrego, ludzkiego, mam rację? nie zdradajcie mi sekretów pozostałych sezonów, tylko tak ogólnie napiszcie czy mam dobre przeczucia?

ocenił(a) serial na 9
Seraphine_filmaniak

Ojjj... Ale po co nowy temat...? Są dyskusje adekwatne do odpowiednich sezonów, pytania itp. :]
Hmm... Damon to Damon... Ja chyba jestem średnią osobą do wypowiadania się w tym temacie :D Jego poczynania różne, dobre, złe, przemyślane bardziej lub mniej ;p Niby działa w dobrej intencji, ale wychodzi jak wychodzi ;p Jego postać zmienia się - fakt. Sama ocenisz w trakcie dalszego oglądania :)

anulka88

Tak, wiem, przepraszam, ale cięzko mi było znaleźć coś odpowiedniego na ponad 90 stronach tematów.

ocenił(a) serial na 6
Seraphine_filmaniak

Masz dobre przeczucie;)

WhiteDemon

Może też mam jakieś czarodziejskie zdolności i zacznę stanowić konkurencję dla Bonnie:) Tak na marginesie to mi się średnio podoba jej wątek z tym czarodziejstwem jakoś mnie nie wkręcił, ale skoro Damon się ustatkuje to muszę oglądać dalej, mimo, że go nie lubię za bardzo to chciałam mieć rację co do niego.

Seraphine_filmaniak

Serio jesteś dopiero na początku? Ale Ci zazdroszczę:D Chciałabym miec to wszystko jeszcze przed sobą:D Powiem tak- im bardziej poznasz Damona tym większą fanką zostaniesz:D Podpowiem, że pokochasz 11 odcinek pierwszej serii, potem 19, 22 a druga seria to już w ogóle:D Tak więc oglądaj i daj znac jak się podoba:D