Witam, niektórzy już mnie tu znają, pozostałych informuję, że jestem nowicjuszką w sprawach serialu, obejrzałam na razie kilka odcinków pierwszego sezonu i mimo wszystko mam jakieś dziwne przeczucie, że jest w Damonie coś dobrego, ludzkiego, mam rację? nie zdradajcie mi sekretów pozostałych sezonów, tylko tak ogólnie napiszcie czy mam dobre przeczucia?
Ojjj... Ale po co nowy temat...? Są dyskusje adekwatne do odpowiednich sezonów, pytania itp. :]
Hmm... Damon to Damon... Ja chyba jestem średnią osobą do wypowiadania się w tym temacie :D Jego poczynania różne, dobre, złe, przemyślane bardziej lub mniej ;p Niby działa w dobrej intencji, ale wychodzi jak wychodzi ;p Jego postać zmienia się - fakt. Sama ocenisz w trakcie dalszego oglądania :)
Może też mam jakieś czarodziejskie zdolności i zacznę stanowić konkurencję dla Bonnie:) Tak na marginesie to mi się średnio podoba jej wątek z tym czarodziejstwem jakoś mnie nie wkręcił, ale skoro Damon się ustatkuje to muszę oglądać dalej, mimo, że go nie lubię za bardzo to chciałam mieć rację co do niego.
Serio jesteś dopiero na początku? Ale Ci zazdroszczę:D Chciałabym miec to wszystko jeszcze przed sobą:D Powiem tak- im bardziej poznasz Damona tym większą fanką zostaniesz:D Podpowiem, że pokochasz 11 odcinek pierwszej serii, potem 19, 22 a druga seria to już w ogóle:D Tak więc oglądaj i daj znac jak się podoba:D
I tutaj uważam, że nowy temat był uzasadniony. Gdyby weszła w każdy inny dowiedziałaby się co jest dalej, a wtedy co to za przyjemnośc oglądania:D Dawno nie było nikogo, kto nie widziałby całego serialu więc już dawno nie ostrzegamy o spoilerach;D
Ja taz na poczatku nie znosilam Damona przez niego przestalam ogladac ale z czasem zaczelam od nowa i buch zakochalam sie..... heh
pozdrawiam wszystkie Ian'o maniaczki :)