ocen
7,4 10 1 21488
8,6 9
ocen krytyków
Pozostawieni
powrót do forum serialu Pozostawieni

3x01

ocenił(a) serial na 9

Zapowiada sie niezly sezon, narazie mamy tylko same pytania. Co myslicie o koncowce? Zapraszam do dyskusji.

ocenił(a) serial na 9
sayid jarrah

Muszę przypomnieć sobie ostatni odc. 2 sezonu bo czułem się trochę skolowany np. Nie pamiętam co się stało z czarnym dzieckiem Nory i Kevina a koniec 1 odc 3 sezonu mnie zdeptal zupełnie nie mam pomysłu co to może znaczyć i kim była Sara?

ocenił(a) serial na 10
GTA5pl

W końcu po półtorej roku czekania nowy odcinek. Sara wygląda jak postarzała Nora (jakby z 2 rzeczywistości) Szkoda tylko, że jest "zła" na Kevina, jakby miała do niego żal o coś. Ten gościu od psów też jest dobry, skubany zawsze wiedział jakby więcej.

ocenił(a) serial na 9
karolineusz

Nie rozumiem twojej wypowiedzi. Kobietę którą nazwano Sarah to jest starsza Norah a scena ma miejsce w przyszłości.

ocenił(a) serial na 9
Kruchy_serious

Nie chce wierzyć w to że to przyszłość bo już w 1 odcinku pokazali by że nie będzie końca świata

ocenił(a) serial na 9
GTA5pl

Z wypowiedzi twórców to wynika ;)

ocenił(a) serial na 10
GTA5pl

Mam wrażenia ze to bedzie cos związanego z arka niego. Ostatni odcinek.

karolineusz

może jak ludzie przeczytają tą kasiążke pastora to uznają Kevina za drugiego Jezusa i go ukrzyzują albo coś

ocenił(a) serial na 9
GTA5pl

Wlasnie z dzieckiem Nory I Kevina sie w finale 2 sezonu nic nie stało... Więc pewnie bedzie to jeszcze wyjasnione, może jest z Jill?

ocenił(a) serial na 9
sayid jarrah

Pytanie tez co z Meg, Eve i resztą? Zrobili rozróbę w Jarden i udali że znikneli? Dziwne..

ocenił(a) serial na 9
sayid jarrah

Przecież została na nich zrzucona jakaś bomba..

ocenił(a) serial na 9
Kruchy_serious

No ja ten odcinek w nocy o 3 oglądałem więc może co nie co przespałem xD

ocenił(a) serial na 9
sayid jarrah

Ta scena była na samym początku :)

ocenił(a) serial na 10
Kruchy_serious

Pytanie jeszcze co się stało z tą czarną żoną tego typa w okularkach co teraz kręci biznes z Laurie

ocenił(a) serial na 9
karolineusz

To akurat wydaje się logiczne, że odeszła po tym jak zginęła jej córka ale wiadomo może być inaczej :)

ocenił(a) serial na 10
karolineusz

Wydaje mi się, że Erika (żona czarnego) porwała Lily (adoptowaną córkę Nory oraz Kevina) i gdzieś wyjechała. Zobaczymy jak to wyjaśnią.
Ogólnie niezła petarda jak na początek sezonu (bombardowanie WP, Kevin jako Jezus, powrót faceta od psów). Aż nie wyobrażam sobie jak to wszystko się skończy.

ocenił(a) serial na 10
wito_filmweb

Wito, Twoja teoria totalnie na mnie działa! A sam serial mnie niszczy - majstersztyk.

ocenił(a) serial na 9
Tylosurus

Jeszcze była ta kobieta mowiaca że to nie Twoje dziecko, może ona też maczała swoje palce? :D

sayid jarrah

Tutaj jest bardzo ciekawa interpretacja znaczenia Lily w serialu, polecam: http://www.bettercallselly.it/2017/02/28/1965/

ocenił(a) serial na 9
GTA5pl

Co do czarnego dziecka. Pamiętam motyw z mężczyzną od adopcji. Proponował im adopcję białego dziecka.Może to o to chodziło.

sayid jarrah

Zajebisty wstęp do sezonu. Stary soundtrack powoduje ciary, a końcóweczka <3

sayid jarrah

Nie mam słów żeby opisać to arcydzieło

sayid jarrah

Polecam: http://www.thisisinsider.com/leftovers-season-3-episode-1-premiere-analysis-2017 -4

Serial ma tyle smaczków, tyle ukrytych znaczeń i elementów, że mało kto jest w stanie to wychwycić. A co dopiero zrozumieć.

Jaką symbolikę mogą mieć psy w tym serialu? Znowu się pojawiają, zawsze gdy dzieje się źle. Wkroczyły nawet do Miracle.

ocenił(a) serial na 10
sayid jarrah

Scena otwierająca nawiązuje do prawdziwych wydarzeń związanych z sektą, która istniała na prawdę:
https://en.wikipedia.org/wiki/Millerism
https://pl.wikipedia.org/wiki/Milleryzm

A tu znajdziecie ciekawe teorie i przemyślenia odnośnie pierwszego odcinka:
http://www.watchingtheleftovers.com/blog/the-leftovers-book-of-kevin-episode-301 -reactions-recap-raves
http://www.businessinsider.com/leftovers-season-3-episode-1-premiere-analysis-20 17-4?IR=T

I jeszcze grupa na FB:
https://www.facebook.com/groups/621018761340053/

ocenił(a) serial na 8
sayid jarrah

Zapowiada się zacnie :)
Śmieszne teksty już na górze reddita, odcinek ma już 1700 komentarzy, przeczytam hmmm no może z 50 ;-)

THE LEFTOVERS scratches every narrative itch I have. Flashback? Check. Flash forward? Check. Flash sideways? Check. Flash flashways? I don't even know what that is but check.

Kevin flashed some ass and Nora some boob... so check and check.

haha :)

ocenił(a) serial na 8
sayid jarrah

Rozmowa Kevina z Tommym o tym, że zabił wiele osób, ktoś ma bekę z tego jak Kevin mógł to pociągnąć:

"She had security all around her. I killed them too.
Also, awhile before that, I beat her up, threw her in a truck and drove her to a cabin in the woods of Cairo with my weird hunting buddy whose name I don't know, where this woman - no shit - stabbed herself in the neck with a shard of glass. And then after I shot her in the head, she reincarnated as a little girl, whom I threw down a well of course, because...well obviously that's what you've gotta do in that situation. But then she turned into a woman again, so I jumped down the well and drowned her ass in a shallow pool. Anyway Tommy, what I'm trying to say is you should talk about this shit so that you don't go crazy."

Lubię ten serial, ale pośmiać się trzeba :)
Plus mam nadzieję, że za wiele nie wyjaśnią :-D Film straci z 74% zaje**stości jaką ma teraz :-]

ocenił(a) serial na 8
MarcelKowal

"The real Norah is in Australia, the one in miracle is clearly a dog. What's with all the back scratching??? So, the dogs werent really dogs to begin with? Maybe all the departed were turned into dogs (possibly other animals too) Or alien Invaders took dog form and are able to shift into other forms. So, if the Miracle Norah is an imposter, does she have a motive?
Maybe shes a sort of replica and isn't aware? What in the f*****
Edit: you all just wait for Kevin to blow that dog whistle on Nora"

wait for Kevin to blow that dog whistle on Nora hjehje :-D

dobra wyłączam reddita, bo w głowę zajdę, kilkadziesiąt komentarzy wystarczy ;-)

ocenił(a) serial na 10
MarcelKowal

Jejku, ludzie to mają pomysły xD Haha Szkoda, że nie mam więcej czasu, bo też bym poczytał to wszystko

ocenił(a) serial na 8
wito_filmweb

Ano :)
Ja poczytałem kilkadziesiąt i wsio, bo tak to i można 2 dni czytać ;-)

ocenił(a) serial na 10
MarcelKowal

Tu też ciekawy komentarz, ale nie z reddita:
"Everyone’s worried that the end of the episode spoiled the series, when the beginning was even worse. It showed a woman faithfully following a preacher who foretells an end of the world that never happens, and is ostracized in the end. Which will be the outline of the series. Nora will follow Kevin through his trying to stop the end of the world, and he’ll succeed, but when the end of the world doesn’t happen, Nora will be ostracized and deny she’s the mad woman on the roof.
I wonder how many times the world has been saved by doomsday preachers who go unacknowledged, even by themselves."

I to w sumie nie głupia teoria. Ja nawet mam własną, że Kevin przez kult jaki wokół niego prędzej czy później się utworzy, popadnie w samouwielbienie. Pochłonie go to do reszty, a Nora w rezultacie odwróci się od niego. Kevin od pierwszego sezonu szukał dla siebie sensu i być może odnajdzie go podejmując się roli rzekomego mesjasza.

ocenił(a) serial na 10
sayid jarrah

In the closing seconds of the inscrutably divine HBO drama’s final-season premiere (read our recap here), the action shifted from Texas to Australia, where we were introduced to a gray-haired woman named Sarah who was the spitting image of Carrie Coon’s Nora (just a decade or two her senior). When a nun asked Nora’s doppelgänger if she’s ever heard of a dude named Kevin, she said no.
End of episode.

The narrative turn packed a helluva punch, and that’s saying something considering whiplash-causing curveballs are steeped in The Leftovers‘ DNA. But while some of the series’ larger mysteries, most notably the whereabouts of The Departed, are destined to remain unanswered, exec producer Damon Lindelof the leftovers season 3 episode 1 recapassures me that the Nora/Sarah humdinger will be explained before the show signs off for good on June 4. In fact, Lindelof reveals that the premiere’s climactic scene is actually a quasi-spoiler from the finale.

“One of the things we wanted to do in choosing to end the first episode the way that we did was create a little bit of comfort for the audience and show them where we were going,” Lindelof tells. “There’s no desire to actively troll the audience. So our intention of ending Episode 1 the way that we did was to alleviate a little of the tension of, ‘How is the series going to end?’ by beginning the ending in that very first episode.”

Lindelof adds, “I can say without spoiling anything that, yes, we will be resolving that mysterious ending of Episode 1. It’s not just hanging out there to never be resolved. We will be giving it a greater and broader context later in the season.”

Coon first got an inkling of Nora 2.0 shortly after shooting began on the eight-episode farewell season (the Sarah scenes were shot out of sequence and towards the end of production). “I heard that we had to start working on a makeup test, but I didn’t know why and they wouldn’t tell me why,” she recalls. “I knew about the [Sarah] reveal from reading the script, but I didn’t know who she was, what she was doing there, what the hell was going on with the pigeons and why she was old. But Damon and I have always had a relationship wherein we don’t talk about everything, so we didn’t have a big conversation about it.”

And when Coon did learn what it all meant, she says she was pleased. Generally speaking, the finale “gets very personal,” Coon teases. “And to me that is satisfying. And because Nora got to be a part of the final season and the final episode, I was personally very satisfied. So, hopefully, my satisfaction is very meaningful to fans out in the world.”

Czyli tak jak przypuszczałem, ostatnia scena to fragment zakończenia serialu. Bez szerszego kontekstu będziemy jak dzieci we mgle xD Jestem teraz ciekaw ile wskazówek jeszcze po drodze będą nam rzucać...

ocenił(a) serial na 8
wito_filmweb

No ja też nie wierzyłem w BOOOM i koniec świata ;-) Oby faktycznie nas twórcy nie strolowali :)
Ale co tam dużo gadać o jakichś ocalałych! Fring is back!!!!!!! :-D yeahhhh

ocenił(a) serial na 7
wito_filmweb

Nic nieee rozumiem :( albo jestem już stara,albo am tak słabą pamięć. O co chodziło z tymi psami ??:(((((((

ocenił(a) serial na 10
Aleksandra_Olsztyn

Dean w pierwszym sezonie strzelał do szwendających się po mieście psów, których właściciele zniknęli. Facet miał po prostu nierówno pod sufitem, ot cała filozofia ;)

ocenił(a) serial na 8
wito_filmweb

a pamietasz czemu Kevin się do niego dołączył?

ocenił(a) serial na 10
Jakub_Szwedo

Pamiętam, że Kevin był lunatykiem i wiele rzeczy robił nieświadomie, szczególnie w nocy. Było tak również w przypadku porwania Patti Levin, w którym pomagał mu właśnie Dean. Myślę, że podczas tych somnambulicznych aktów, Kevin uwalniał ciemniejszą stronę osobowości, realizując przy tym jakieś podświadome fantazje.

ocenił(a) serial na 10
sayid jarrah

dopiero dzisiaj, sie zdecydowałem.... mam nadzieje ze takiego odcinka jak był 2x08 w tej seri nie będzie, bo po tamtym 3 dni piłem , ostro , a nastepny odcinek ....dopiero po 2 tygodniach ....tego nie da sie ogladac, tak po prostu, ja nie moge.... wasze zdrowie..................

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones