Przypomina trochę "Roswell". Mam nadzieję, że będzie na podobnym poziomie i równie
ciekawym serialem.
OPIS: Produkcja powiadać będzie o epickim romansie pomiędzy młodą dziewczyną, a obcym
przybyszem z kosmosu. Chłopak ten przyleciał na Ziemię 10 lat temu razem z ośmioma innymi
osobnikami, podobnymi do niego.
Widzę, że Ty też jesteś zainteresowana ostatnimi zamówieniami the CW :).
Zresztą w tym roku wydają się ciekawe, dużo w stronę sci-fi, a to mi się podoba.
Fajnie by było tak nawiasem, jak by nakręcono wersję filmową do "Fringe", ale to tak nawiasem.
Z tymi romansami to ja niezbyt, ale zerknę, co to.
Hah.
I wybrano trzy seriale takie, które przewidywałam, że zostaną wybrane.
Zresztą, pewnie wiele osób przewidywało podobnie.
Nie ma się czym chwalić.
Te nowe projekty CW wydają się ciekawe, ale wiadomo, jak to z CW bywa.. mam nadzieje, że będzie więcej Sci-fi niż romansu. Chociaż jak już w opisie pada "epicki romans" to może być kiepsko. Ale zalukam na pewno :)
Jeszcze się zobaczy mniej więcej, jak to wychodzi.
Bo może być albo arcydzieło (może bez przesady) albo klapa.
"Revolution" też się dobrze zapowiadało, tak samo słynny serial "Terra Nova", a co wyszło... nic ciekawego.
Tak właściwie to jeszcze mnie ciekawi "Sleepy Hollow" i muszę się dowiedzieć więcej na temat nowych seriali, bo ostatnio coś nie bardzo czas i się jeszcze z wszystkim nie połapałam.
"Turn", od Silversteina, też zobaczę, jak wyjdzie.
Ojj, chyba będzie dużo do sprawdzenia od września.
Ja tak samo Sleepy Hollow mam w planach, wiąże z tym serialem duże nadzieje :) Na pewno zobaczę spin off Once upon a time, Almost Human od Fox też zapowiada się nieźle. I jeszcze Belive od NBC. Ogólnie lubię seriale sci-fi i raczej większości przynajmniej dam szanse.
Revolution też zaczęłam oglądać, chyba do 5 odcinka dotrwałam, ale nuda dla mnie straszna. Terra nova pod koniec trochę się rozkręciła.
O, właśnie sprawdziłam, o co chodzi z tym "Almost Human".
Powiem, że nieźle się zapowiada.
Ogólnie w tamtym roku nie miałam żadnych ciekawych nowych produkcji do zobaczenia.
A w tym... bam!
Coś ich jest za dużo.
W ogóle jeśli dobrze pamiętam to "Almost Human" ma coś wspólnego z producentem "Fringe".
Za dużo mam ostatnio na głowie i nie mam dokładnych informacji.
Wczoraj natrafiłam na trailer do "Blacklist" i to wydaje mi się świetne.
Zdziwił mnie jeden fakt, że pojawił się tam kawałek piosenki Digital Daggers - "The Devil Within", która była na końcówce 21 odcinka 3 sezonu serialu "Nikita". Muszę przyznać, że to mnie bardzo zaskoczyło.
Chciałabym też zobaczyć "Killer Women" i może jeszcze coś z produkcji ABC.
Ja oglądnęłam wiele pilotów w tamtym roku, kilka seriali nawet po więcej odcinków i żadnego już dawno nie oglądam :) Jakiś tragiczny rok.
Teraz kilka się zapowiada nawet dobrze. Ja z ABC wybrałam: SHIELD, Once: Wonderland, Killer women i Minds games, ale na razie czekam na trailery :)
Z CBS też dosyć fajnie Intelligence się zapowiada ale to tez trzeba poczekac na zapowiedzi.
SHIELD, też coś mi się kojarzy.
Jest jeszcze jakiś serial, który mnie interesuje, ale za Chiny nie mogę sobie przypomnieć tytułu.
W ogóle w tym roku to jakiś zalew sci-fi.
Też mam nadzieję, że będzie w stylu Roswell :)
Ale ostatni sezon był nudny i banalny... A szkoda.. Jednak na pewno obejrzę premierowy odcinek =D
CW. W Polsce, żeby obejrzeć to marzenie. Internet Ci pozostaje. Ja przyznam szczerze, że trailer mnie zawiódł i chyba sobie odpuszczę..
Bardzo mnie ta wiadomość cieszy, już mam dosyć tych tasiemców typu Pamiętniki Wampirów czy Supernatural, w końcu coś świeżego ;] Dzięki za info!
Supernatural to dobry tasiemiec... Jeden z najlepszych seriali w historii. A Star Crossed chyba sobie odpuszczę, trailer mnie nie przekonuje...