PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=556945}

Słodkie kłamstewka

Pretty Little Liars
2010 - 2017
7,5 73 tys. ocen
7,5 10 1 73318
3,0 3 krytyków
Słodkie kłamstewka
powrót do forum serialu Słodkie kłamstewka

marnowanie i wyrzucanie jedzenia! Nie piszę to tylko dlatego, że jestem studentem, ale dlatego, że to już stało się wręcz drażniące. Zwłaszcza postać Hanny, która to niemal w każdym odcinku wyrzuca nawet nieotwarte jedzenie! Rozumiem, że to pewnie tylko rekwizyty, jednak przeraża mnie bardziej fakt, że USA zajmuje bodaj 1sze miejsce na świecie, w którym ludzie wyrzucają najwięcej jedzenia! Miliardy ton każdego roku trafia na śmieci, a w Afryce co parę minut umiera z głodu jedno dziecko. Serial jak ten, o jak wiadomo sporej oglądalności nie tylko wśród młodzieży, powinien propagować jakieś pozytywne wartości. Już przymykam fakt, że relacje w przyjaźni i rodzinie w tym serialu budowane są na kłamstwie, a oszustwa i przekręty to jego motyw przewodni, no ale przecież jak można pokazywać publicznie scenę, mam na myśli ostatni - najnowszy odcinek - w której to matka Hanny wywala zawartość połowy lodówki, bo to było jedzenie dla jej męża, który wyjechał chyba na dobre. Też mi foch. Ale przebiła to scena z Arią - przychodzi do Emily z kubkiem kawy, ta jednak mówi, że nie może pić, a Aria co robi? Wywala kawę, mimo że wokół siedzą jej 3 inne przyjaciółki, które na pewno na tę kawę miały ochotę, a jeśli nie, to na pewno mogły ją wypić! Mam nadzieję, że przez to umrze, albo co najmniej Ezra z nią zerwie, bo ta postać po prostu mnie przeraża swoją głupotą. Mały spoiler - Widziałem nowe foty z kolejnego zdjęcia, a na nim oczywiście Hanna z kartonem pizzy, zapewne dla Caleba, albo od niego, i już na bank wiem, że jej zapewne przepyszna zawartość trafi na najbliższy kosz na śmieci - koniec spoilera!

freepick