PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=236096}

Skazany na śmierć

Prison Break
2005 - 2009
7,6 225 tys. ocen
7,6 10 1 224870
6,4 29 krytyków
Skazany na śmierć
powrót do forum serialu Skazany na śmierć

T-Bag

ocenił(a) serial na 9

Zacząłem od nowa oglądać wszystkie odcinki i zastanawia mnie jedna rzecz : dlaczego Bagwell
ma taki szacunek w więzieniu, przecież jest gwałcicielem/pedofilem, więc to trochę dziwne.
Nie znam się na mentalności więźniów w Ameryce, ale wydawało mi się, że tacy jak T-Bag nie
mają życia w pace.

Grandziarz94

dokładnie, pewien polski dziennikarz poszedł do więzienia na kilka dni zamiast płacenia jakiejś zaległości dla urzędu. Mógł zapłacić ale wolał zobaczyć jak żyje się w więzieniu. Więźniowie mówili że nie tolerują gwałcicieli i pedofilów i właściwie ich gnębią. Przypuszczam że więzienie w serialu nie ma dużo wspólnego z prawdziwym więzieniem w ameryce, wystarczy obejrzeć kilka filmów dokumentalnych

ocenił(a) serial na 9
lesiu234

Po obejrzeniu 15 odcinka 1 Sezonu zauważyłem dość istotny błąd. Egzekucja wypadała wstępnie na 11 maja. W tym czasie w filmie pada śnieg!

ocenił(a) serial na 9
Grandziarz94

Dobra, zobaczyłem to w ciekawostkach. Zatem Ameryki nie odkryłem. Nie mniej jednak, błąd znaczący.

ocenił(a) serial na 8
Grandziarz94

mało widziales skoro nie widziales sniegu w maju

Grandziarz94

Tak ale jednocześnie to psychol,który nie waha się zabijać,więc się go boją

ocenił(a) serial na 10
Grandziarz94

ty tez bys chyba szanowal faceta który potrafi zabic wszystkim co ma pod reka , ja mysle ze on mial rowniez latwe zycie z powodu jakis ukladów z Abruzzim

ocenił(a) serial na 10
dawid10809