Zacząłem od nowa oglądać wszystkie odcinki i zastanawia mnie jedna rzecz : dlaczego Bagwell
ma taki szacunek w więzieniu, przecież jest gwałcicielem/pedofilem, więc to trochę dziwne.
Nie znam się na mentalności więźniów w Ameryce, ale wydawało mi się, że tacy jak T-Bag nie
mają życia w pace.
dokładnie, pewien polski dziennikarz poszedł do więzienia na kilka dni zamiast płacenia jakiejś zaległości dla urzędu. Mógł zapłacić ale wolał zobaczyć jak żyje się w więzieniu. Więźniowie mówili że nie tolerują gwałcicieli i pedofilów i właściwie ich gnębią. Przypuszczam że więzienie w serialu nie ma dużo wspólnego z prawdziwym więzieniem w ameryce, wystarczy obejrzeć kilka filmów dokumentalnych
Po obejrzeniu 15 odcinka 1 Sezonu zauważyłem dość istotny błąd. Egzekucja wypadała wstępnie na 11 maja. W tym czasie w filmie pada śnieg!
Dobra, zobaczyłem to w ciekawostkach. Zatem Ameryki nie odkryłem. Nie mniej jednak, błąd znaczący.
ty tez bys chyba szanowal faceta który potrafi zabic wszystkim co ma pod reka , ja mysle ze on mial rowniez latwe zycie z powodu jakis ukladów z Abruzzim
Tbag nie miał zadnych układów z Abruzzim, zresztą to widac gołym okiem było jak Tbag groził Scofieldowi ze go zabije Abruzzi sam mu gębe rozwalił z łokcia i kazał skopać mu dupe,jak i tez potem gdybyło za mało czasu zeby cała 7 uciekła Abruzzo kazał Tbagowi zrezygnować z ucieczki bo go zatłucze, a jak sie to skoncyzło wiadomo Abruzzi mu zaufał i dostał zyletką w szyje ,./
jesli miałby sie czepiac szczegółów to czemu zbiry Abruzziego po tym co mu Tbag zrobił nie zatłukli go w kocnu sami go doprowadzili do swego bosa i zostawili ich samych bo tak chciał Johny, w normalnym swiecie nastepnego dnia Tbaga by banda Abruzziego doszczętnie rozszarpała
zresztą rola Tbaga naciągnięta do granic absurdu
w drugim sezonie z jedną ręką praktycznie był w stanie kazdemu wpierd.....Brucce Lee by mu stanął na drodze i Tbag by dał mu rade.