Za to my, ludzie z szerszym światopoglądem racji i prawdy będą szukać.
Do nas Panie i Panowie świat należy, i to my za kilka lat miast chować głowę w piach, schodzić do piwnicy jak to ciemnogród uczyni, wyjdziemy i zrozumiemy to czego nie rozumieliśmy.
Dokument wspaniały, od kilku lat snułem sobie teorie na temat powstania człowieka, na temat ludzkości. Jako że jestem amatorem historii, miałem niemałe zaplecze. Ale wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy w końcu to użyłem internetu do potwierdzenia swoich domysłów, wtedy to przez kilka dni ciarki z pleców nie schodziły.
Jest to dokument skierowany tylko i wyłącznie do ludzi świadomych, do ludzi o szerokim światopoglądzie, nie jest on dla wszystkich, i z pewnością nie dla mas.
Jeden z najlepszych dokumentów jakie w życiu widziałem, a było ich trochę.
POLECAM POLECAM I JESZCZE RAZ POLECAM!
Jako ciekawostkę powiem, wielka piramida w Gizie jak każda piramida ma podstawę, idealny kwadrat którego każdy bok ma długość 365,24m, tyle dokładnie ziemia obiega słońce, 365,24 dnia. Ciarki przechodzą co? :)
wspaniały ego tripping, zaprawdę godzien DUCHOWO ROZWINIĘTEGO CZLOWIEKA Z ROZBUDOWANYM ŚWIATOPOGLĄDEM :D
"ostateczną formę idealnego ostrosłupa osiągnęła piramida Cheopsa, największa z trzech piramid w Gizie. Ma podstawę o wymiarach 230 na 230 metrów i jest wysoka na 146 metrów."
HAHA, BUSTED :D
Mój błąd, sięgnąłem do źródła i oto co dopadłem:
Obwód podstawy
36524,24 cale
obwód podstawy podzielony przez podwójną wysokość daje liczbę Π =3,1416, a jako ciekawostkę dodam że liczba Pi oficjalnie została odkryta wiele wiele lat później.
A Ty sie gościu na mnie zawiąłeś czy co? Znajdź sobie dziewczynę, ja nie mam cycków.