The Originals

2013 - 2018
7,9 45 tys. ocen
7,9 10 1 45446
7,5 2 krytyków
The Originals
powrót do forum serialu The Originals

Założyłam ten wątek, ponieważ natknęłam się ostatnio na dosyć nieprzychylne opinie wobec
Hope. Ba! Żeby tylko.
Niektórzy utworzyli sobie tzw. antyfandom, gdzie nazywają ją ,,Nope". Wydają się także być
sfrustrowani istnieniem dziecka, że aż nawet to ją obwiniają za to, iż jest beznadziejnym wątkiem.

Hmm, ciężka sprawunia. Wiem, że w dobie Internetu pełno kozaków, którzy hejtują wszystko jak
leci. Mało jest osób, z którymi da się porozmawiać, wyjaśnić coś, bez kłótni. Nie wiem, czy w
przypadku takich osób chodzi o młody wiek? A może to zwykła ignorancja?
Mi także nie podobało się wprowadzenie wątku dziecka do The Originals. Dziwnym się wydało, że
wampir może mieć dziecko. Co prawda Klaus jest hybrydą, a ja nie znam się na biologii, ale co za
czort sprawił, że plemniki mu nagle ożyły??? Z drugiej strony, gdyby nie było dziecka, to nie byłoby
serialu The Originals. Tak naprawdę mało wiemy o tym dziecku, bo dopiero się urodziło. Nie
wiemy, co nam scenarzyści zaoferują. Może akurat nie rozwalają jej wątku w taki sposób, że
okaże się być aż nazbyt magiczna i będzie od tej pory prowadzony on bardziej przyziemnie, żeby
nie razić, aż tak widza tymi jej dziwnymi narodzinami? Przekonamy się niedługo.
Tylko po co obrażać niemowlaka? Nope? Że jest nikim? Że jest beznadziejna? Dla mnie osobiście
to bardzo słabe wyśmiewać się w taki sposób z niemowlaka. Możemy nie lubić postaci różnych,
możemy wytykać im wady, ale co takie niewinne dziecko komuś zrobiło, żeby tak je hejtować? To
dziecko w The Originals wbrew pozorom jest mniej absurdalne, niż ciągłe powroty do życia przez
osoby nieżyjące. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Czy uważacie, że to słuszne takie wjazdy
na dziecko?

aga160233