PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=547035}
7,8 177 tys. ocen
7,8 10 1 177165
6,6 33 krytyków
The Walking Dead
powrót do forum serialu The Walking Dead

Witam, zapewne wielu z was pewnie ucieszył fakt że Gubi zginął.
Węsząc po internecie, a zwłaszcza po jakimś dziwnym forum TWD, można na trafić na wiele interesujących teorii.
I tutaj najważniejsza: Gubernator ponoć ma się jeszcze pojawiać nie jako zombie czy wspomnienie lecz jako żyjący człowiek.
No ale teraz spójrzmy prawdzie w oczy:
Gubernator zostaje przebity chyba w okolicy płuca, przez dość solidny miecz :D
Nie znam się na medycynie i mam do was pytanie, czy jest możliwość przeżycia gdy np. jedno płuco zostanie postrzelone?
A i jeszcze jedno, na tym dziwnym forum można było znaleźć jakieś zdjęcia kontraktów czy tam innego shitu.

ocenił(a) serial na 6
RedChrisMaster

Na pewno nie zobaczymy go ponownie ponieważ pewnie nie zauważyłeś ale Lilly go "dobiła"

ocenił(a) serial na 7
kaliban

być może go dobiła :) jak dla mnie to nie jest takie pewne bo koniec gubernatora powininien być pokazany jeszcze bardziej w sensie jak dostaje kule w głowe i kamera się oddala powoli albo jak zombie go dopadają i w tle słychać krzyk Gubernatora a tak to nic dla mnie pewnego...

ocenił(a) serial na 9
kaliban

a właśnie - dlaczego Lilly go dobiła? - przecież jej ani jej rodzinie niczego złego nie uczynił

ocenił(a) serial na 9
Mikael82

najkrócej: bo gdyby nie uparł się, by odbijać więzienie - jej córka by wciąż żyła.

ocenił(a) serial na 9
Sathyriasiska

To, że mała zginęła to wina tylko i wyłącznie matki , która niebyła nazbyt uważna.Dzieciak też nie był uświadomiony o niebezpieczeństwie tych czasów.
Dzieciaki z więzienia jak widać potrafią o siebie zadbać a nawet i o innych (ocalenie Tyresse'a)

ocenił(a) serial na 9
Mikael82

w sumie, racje też masz. nie czaję jak mogła bachora zostawić przy lesie a samej wpakować sie na dach.

Sathyriasiska