Najlepsze
1. Karta Maślany - pierwszy odcinek z ręką Marcela, którą odbierali kartę Maślany z pokoju pani Frał
2. Pranie mózgów - o ile się nie mylę, to ten odcinek, w którym bohaterowie przeżywali fascynację Hitlerem, a potem Stalinem
3. Korzóh, mleczarka i korek do żaby - świetny odcinek odnoszący się do akcji "Pij mleko" - pani Frał kontra mleczarka: niezapomniany pojedynek
4. Ałtobus i suwenira - podobała mi się ta wizja zamiany ciał, no i tu zadebiutował genialny kierowca autobusu
5. Karnawau - Maślana jako królewna Śnieżka rządzi
To takie moje najbardziej ulubione. Najsłabsze:
1. Za kólisami - jedna wielka NUDA, poza samym początkiem oraz wzmianką o Pawulonie
2. Miś Przekliniak - ten gadający miś to najgłupsza i najbardziej wnerwiająca postać serialu
3. Muzełum - ta wizja, jak oni przechodzą przez linkę i znikają oraz Czesia jako przyjaciela gigantycznego szczura wyszła średniawo
4. Higieniczny blues - Higienistka jest świetną postacią, ale nie na pierwszym planie
5. Pierwsza komunja - jak dla mnie trochę za ostre
A jakie są wasze typy?
moje typy
ulubione :
1. Pranie mózgów - "miał za małe wąsy"
2. Karnawau - "Major Kubrich jest ciotą:P"
3. Za kólisami - Maślana żebrowski :P i końcowy monolog zanussiego na temat Marcela bomba :)
4. Order dla Maślany - Maslana torturowany przez Vietcong :)
5. Pierwsza komunja :) - po tym co zaserwował South Park w tym temacie, władcy móch są lekko strawni :) i o to chodzi :)
5a. Memęto mori - protestanci świetni :)
najsłabsze:
1. Miś Przekliniak - myslalem że trochę ostrzej pojadą po ekologach a tu wyszło tak mdło jakoś..
2. wiedżma Shigella - niesmaczne ;/
3. Maksymalna kontrola - jakos mogli ostrzej po menie się przejechac :P
Miś Przekliniak - świetny odcinek (zwłaszcza fragment ze śmieciarką podjeżdzającą do pojemników na posegrefgowane śmieci). Nie wiem, dlaczego żywisz urazy do tzw. "ekologów" (a tak na prawdę użycie słowa "ekologia" w odniesieniu do ochrony srodowiska jest błędem -> Wikipedia). Generalnie to wyśmiano raczej poglądy faktycznych przeciwników ochrony środowiska (i bardzo dobrze ;-)). Natomiast po obejrzeniu "Próhnicy" stwierdzam że to najgorszy odcinek spośród całego serialu (jako konserwatywny fan nie wliczam "Za kólisami").
1.Wykopki-gag za gagiem nic go nie pobije
2.Komunia-wybitne!ex equo z Praniem mózgóff:)
3.Za kólisami-nie rozumiem fanów-to jest worek skeczy, tekstów, nie każdy odcinek musi powalać fabułą-no i jest autoironiczny
4.Karnawau i Karta Maślany-eg zekwo z numerem 3
5. Memento mori vs. autobus i suwenira
6.Last but not least-Druh Boruh!
Jak tak się zastanowić, to chyba każdy odcinek mi się podobał, wg. mnie nie było beznadziejnych odcinków, ale każdy ma swoje zdanie.
Pozdro
Najlepsze:
1. Karta Maślany - świetnie zrobiony pierwszy odcinek WM w którym poznajemy głównych bohaterów.
2. Wykopki - zarąbisty odcinek :D "Jedno dla kosza, i jedno dla Czesia"
3. Pranie mózgów - czyli krótko o zabawach Anusiaka, Konieczki, Czesia i Maślany xD
Najgorsze:
1. Za kólisami - Uuuuu... takie kiepskie, że nie mogę. Wychodzi na to, że Czesio w normalnych życiu też tak samo wygląda, Anusiak jest jakimś pedziem, aktor grający Marcela umarł i teraz Marcel jest komputerowo zrobiony, wszystkich grają same staruchy... a ja ani razu się nie roześmiałem. Jedna mocna scenka była jak Czesio o swojej bryce gadał. Liczyłem na to, że to będzie lepsza parodia programów "od kuchni".
2. Memęto mori - No i znowu to samo co w South Parku. Wprowadzili szatana i myśleli, że będą bossami. Na dodatek to nie śmieszy tylko brzydzi religię. Niezłe było tylko jak dolali coli księdzu i jak Konieczko przetłumaczył "Jesus loves us" :)
;P
a dla mnie najlepsze to i tak zawsze bedzie 'radyjki babci' (papierzaki, 'a to gówno dostaniecie') i odc pt. "andżelika". hahahaha;d
Moim zdaniem najlepszy odcinek to "Ałtobus i Suwenira", a zaraz po nim(kolejność dowolna):
-Piersza Komunja - "Ale ja nie kłamałem" xDD
-Wykopki - Cały odcinek świetny!!! :)
-Próhnica - Jeśli cały trzeci sezon utrzyma poziom tego odcinka, to może być najlepszym sezonem WM ;)
Najgorszymi odcinkami moim zdaniem są "Druch Boróh" i "Barbakiu z Mruczusiem" ale i tak są ok ;)
@Ultor Mówisz o "Memento mori" a w wykopkach jest utwór behaviour gdzie mówi o Bogu Źle.
Dlaczego "Za kólisami" mi sie nie podobało? Po prostu wolałbym żeby chociaż w tej fikcyjnej rzeczywistości istnieli Czesio, Konieczko itd. A tak to nawet tam oglądamy jedynie kreskówkę. Może to wydawać Wam sie głupie... Poza tym, w samym odcinku nic mnie nie rozśmieszyło.
a jakoś ich nie lubię i tyle. Mozę dlatego ze marzy mi się życie w cywilizacji postapokaliptycznej :P
Czyli w tej chwili odcinki
na +
1. Pranie mózgów (4 głosy)
2. Karta Maślany, Ałtobus i suwenira, Karnawau, Wykopki, Pierwsza komunja (po 3 głosy)
3. Za kólisami (2 głosy)
na -
1. Za kólisami (4 głosy)
2. Miś Przekliniak (2 głosy)
3. Muzełum, Higieniczny blues, Pierwsza komunja, Wiedźma Shigella, Maksymalna kontrola, Memęto mori, Druh Boróh, Barbakiu z Mruczusiem (po 1 głosie)
Głosujcie dalej, oczywiście też na nowsze odcinki.
Bardzo dobry był też ostatni odcinek pt. przypadek Czesława Mało się nie posikałem ze śmiechu:)
I polecam jeszcze zakazany odcinek, pt. "Romek i jego Fred"- zboczony jest ale i śmieszny
bezapelacyjnie najlpszy wykopki ;] numero dwa MÓNDIAL ;D ISKRA OPOLE XD JA ISKRE W D*** Pier**** XDDDD padlem XD z mruczusiem niezle było XD "ona temu winna XD ona temu winna XD" cukieraski XD mmm smakowe XD padlem XD Order dla maslany niezle xD kazdy odcinek ma cos w sobie XD Dobranoc XDD
P.S. Nat guwienkiem lata mócha xD hce tam usionsc lecz wiatr dmócha XD wienc kópiła se parawan XD lecz guwienko zabrał goryl ... yyyy pawian XDDD
Najlepsze:
1: Andżelika - istny worek tekstów, praktycznie co drugi rozwala
2: Pranie mózgów - obśmianie trzevch systemów totalitarnych - krótko, zwięźle i na temat
3: Karnawau - tak jakoś, sam nie wiem, czemu mi się podobał
4: Romek i jego Fred - schizo, nic dodać, nic ująć
5: Radyjko babci - za reggae ;]
6: Memęto mori - coś jak Pranie mózgów, tylko religia zamiast polityki
Najgorsze:
1: Nazywam się Anusiak - oparty na jednym gagu, mało śmiesznym
2: Order dla Maślany - jw.
3: Muzełum - nijaki ten odcinek
4: Za kólisami - o tym odcinku powiedziano już wszystko
5: Próhnica - nowa seria, zmiana stylu... nieciekawie to wygląda
6: Pszypadek Czesława - jw. Na szczęście Móndial był już lepszy, acz to nadal nie stary poziom
Najgorszym odcinkiem ze wszystkich jest Ekskumancja. Nie sądzę, żeby kiedykolwiek wymyślili coś głupszego. Nie zaśmiałem się ani razu, za to byłem na przemian zażenowany i znudzony. Najlepszy z tej serii pozostaje Móndial.
Ekskumancja trzymała w napięciu. Trochę mi ciśnienie podskoczyło, jak spalali chłopaków...
dla mnie najlepszy odcinki byly: przypadek czesia,wykopki i korzóch,mleczarka i korek do zaby:P
+
1. Męmęto Mori - Karbid w kadzidle, ksiądz dostajacy alergii na colę zamiast wina mszalnego, Czesió spiewający psalmy przy akompaniamencie Higienistki,,, ta scena mnie rozłożyła na łopatki
2. Gigant - Za pluszaki
3. Pranie Muzgów - Tutaj trochę przegięli, ale Czesio w roli żydowskiego więźnia wymiata wszystko co do tej pory widziałem.
-
1. Fluder - Obleśne
2. Ekskumancja -j.w
3. Za kólisami - Fajne, ale zupełnie nie pasuje do reszty.
w roli żydowskiego więźnia czesio wystąpił w "Orderze dla maślany" w praniu mózgów niósł flagę...
Trudno sklasyfikować tak fenomenalny serial z poczuciem humor który mi osobiście najbardziej odpowiada. Oczywiście są odcinki, które nie otrzymały ode mnie pełnej aprobaty, niemniej są one w zdecydowanej mniejszości w związku z tym stworzenie listy 5 najlepszych i 5 najgorszych było ciężkim wyzwaniem.
oto moje typy gradacja całkowicie zamierzona:
NAJLEPSZE:
1) Pierwsza Komunja
2) Gigant
3) Pranie Mózgów
4) Wykopki
5) Druch Boruch
NAJGORSZE:
1) Romek i jego Fred
2) Nazywam się Anusiak
3) Czech, Cześ i Brambor
4) Fluder
5) Próhnica
Najlepsze:
Memęto Mori
Wykopki
Wój Alfred (czy jak to sie tam nazywało)
Romek i jego Fred
Pierwsza komunja
Miś Przekliniak
Najgorsze
Andżelika
Druch Boróh
Muzełum
obejrzałam w ciągu miesiąca wszystkie odcinki, co wieczór jeden;-) (wtedy ich jeszcze było koło 30;-P) i 3 zostały m iw pamieci tak na stałe... "fluder"- jako ten ZŁY, nie podobał mi się zupełnie, głównie przez ten glut anżeliki. bleeeee...
za to bezkonkurencyjne są "ałtobus i suwenira" oraz mój nr. 1 "wykopki". "ta koza nazywa się leon"-wymiata
Najlepsze:
Piersza Komunja: Czesiowe Alleluja,Konieczko testujący szczurka no i motyw z nawróceniem
Wiedźma Shigella:trochę jak "Make peace not Warcraft" South Parku.
Radyjko Babci
Ałtobus i suwenira: chyba najlepszy ze wszystkich odcinków.
Męmento Mori
Gigant:pieśni patrotyczne,żywe plusastwo
Deszcze Niespokojne
Móndial: ja iskre w dupe pierd...
oraz sporo innych których nie moge sobie przypomnieć
Najgorsze
Za kólisami: nudny,rozdupcony klimat Włatców( Anusiak okoazał się gejem w średnim wieku itp.)
Kosmata Demokracja: jedyny śmieszny moment to hymn w wykonaniu ojca Anusiaka
No,to teraz ja.
Najlepsze:
-Pierwsza Komunia-najlepszy odcinek 1 sezonu,
-Andżelika-Znakomite teksty,
-Wiedżma Shigella-Niby wulgaryzmy są,dużo krwi i wiele niesmaczności, a jednak lubię ten odcinek,
-Autobus i suwenira,
-Wykopki,
-Druch Boruch,
-Prawda ekranu,
-Fluder
-Gigant-Najlepszy odcinek 3 sezonu,
-Jasełki,
-Krfawy wtorek
Najsłabsze:
-Pranie mózgóf-Nie podobało mi się w nim to,że główni bohaterowie oddawali w nim cześć wrogom narodu Polskiego,
-Za kólisami,
-Ekshumacja-Najgorszy odcinek w historii serialu
-Szczypionka dla Frycka,
-Kólik z Pruchem
Gdyby można było edytować posty, to bym to zrobił, ale że nie można, to piszę na nowo. Najlepsze:
1. Ałtobus i suwenira
2. Karnawau
3. Barbakiu z Mruczusiem
4. Karta Maślany
5. Pranie mózgów
6. Deszcze niespokojne
7. Jasełki
Najgorsze:
1. Za kólisami
2. Kulik z puchem
3. Ekshumancja
4. Miś Przekliniak
5. Higieniczny blues
6. Mel
7. Muzełum
A ja najbardziej lubię:
1."Wykopki","Karta Maślany"(Najlepsze jak włamywali się do domu pani Frał)
2."Andżelika"
3."Karnawał"
4.Autobus i suwenira"
5."Memento mori"
Ja będe orginalny:ja wybiore 5 najlepszych i 5 nienajlepszych(ale nie najgorszych,bo według mnie każdy odcinek włatców jest dobry:)
Najlepsze odcinki w kolejności(pisze w pisowni orginalnej:)):
1.Wykopki-najlepszy odcinek "Włatców"-gag pogania gag
2.Ałtobus i Sówenira-też super odcinek
3.Miś przekliniak-Przekliniak oprócz całej czwórki to najlepsza postać z całego serialu
4.Deszcze niespokojne-bardzo dobry odcinek parodiujący seriale i nie tylko:)
5.Jasełki-nic dodać,nic ująć:D
Nienajlepsze odcinki w kolejności od najgorszego:
1.Ekskumacja-jedyny odcinek "Włatców,który nie był śmieszny:(
2.Za kólisami-nie podobał mi się i tyle
3.Fluder-przegieli z tym naśmiewaniem się z "esów"
4.Próchnica-odcinek bez sensu
5.Karta Maślany-pierwszy odcinek,dopiero ekipa "Włatców" dopiero się rozkręcali:)
Pozdro dla wszystkich fanów "Włatców Móch"
Najlepsze:
1.Wójek Alfred
2.Pierwsza Komunia
3.Wiedźma Shigella
4.Pranie Mózgów
5.Mikołajki
6.Wykopki
7.Karnawau
Najgorsze:
1.Fluder - żałosny i smętny odcinek
2.Gigant - odcinek tragiczny. Główni bohaterowie, molestowani przez rodziców
3.Eskumancja - najnieśmieszniejszy odcinek Włatców Móch
4.Mel - gówno, gówno jeszcze raz gówno
5.Mokre Sny cz1 i cz2 - nie podobało mi się to, jak śmiali się z Maślany
Cześć
Według mnie każdy odcinek ma w sobie coś fajnego
Ja napisze to troszeczke inaczej, ponieważ będe oceniał sezony, a nie odcinki.
Od najlepszego do najgorszego.
1. Sezon czwarty - cały był świetny
2. Sezon drógi - dobry początek sezonu, słaba końcówka
3. Sezon szósty - bardzo dobry sezon
4. Sezon siudmy - jak na razie bardzo dobry początek
5. Sezon Sezon trzeci - dobry sezon, ale nie najleprzy
6. Sezon pierwszy - początki są trudne
7. Sezon piąty - beznadzieja
Teraz wy oceńcie sezony (:(:(:(:(:
Mój ranking sezonów:
1.Sezon drugi-Mnóstwo świetnych odcinków no i w tym sezonie zadebiutowało mnóstwo ciekawych postaci takich jak satanista,czy pułkownik.
2.Sezon pierwszy-Również fajny,nie umiem niestety tego ściślej uzasadnić.
3.Sezon siódmy-Wyemitowano narazie tylko trzy odcinki,ale podobają mi się one,a zwłaszcza ten o ospie.Jeśli cały sezon utrzyma taki poziom to będzie mógł on śmiało rywalizować z dwoma pierwszymi
4.Sezon szósty-Zdażały się głupoty,ale ogólnie ten sezon wrażenie pozostawił po sobie bardzo dobre.
5.Sezon czwarty-Poczatek sezonu raczej słaby,ale potem było już znacznie lepiej
6.Sezon trzeci-niezły sezon,ale za dużo było w nim dziwactw i podtekstów polityczno-społecznych
7.Sezon piąty-Mimo wszystko najsłabszy sezon.Raczej przegadany i nudnawy,ale może być,za to 2 ostatnie odcinki sezonu(Festyn i wioha)naprawdę świetne
Cześć. Oceniłem już sezony nadszedł czas na odcinki.
Będe oceniał następująco: 3 najlepsze i 3 najgorsze odcinki z każdego sezonu. (jedynka nie oznacza, że odcinek był najlepszy,albo trójka nie oznacza, ze odcinek był najsłabszy. To poprtostu 3 pierwsze miejsca i 3 ostatnie miejsca)
Sezon pierwszy(1-10)
Najleprze:
1. Wiedźma Shigella
2. Karta Maślany
3. Higieniczny blues
Najgorsze:
1. Pranie mózgow
2. Andżelika
3. Pierwsza komunja
Sezon drugi(11-24)
Najleprze:
1. Wykopki
2. Barbakiu z Mruczusiem
3. Romek i jego Fred
Najgorsze:
1. Pozytywna wibracja
2. Maksymalna kontrola
3. Mikołajki
Sezon trzeci(25-39)
Najleprze:
1. Prawda ekranu
2. Czech, Cześ i Brambor
3. Móndial
Najgorsze:
1. Jasełki
2. Szczypionka dla Frycka
3. Piure dla słonia
Sezon czwarty(40-51)
Najleprze:
1. Mokre sny cz. 1,2
2. Moc dzikih małp lub Gangsta-Dewasta
3. Babki z piahu
Najgorsze:
1. Mel
2. Krfawy wtorek
3. Pochód
Sezon piąty
Najleprze:
1. Bódowa, Placek i splówa
2. Festyn
3. Wioha
Najgorsze:
1. Śmiercicha i cóksy
2. Broń bjologiczna
3. Tajne oszcze samuraja
Sezon szósty
Najleprze:
1. Wizytancja
2. Klasowa Wiligila
3. Letkoatletyka
Najgorsze:
1. Przesóhanie
2. Chjuston, ja pierdziu
3. Óczucie wyszcze
Seozon siudmy
Nie oceniam, ponieważ jeszcze się nie zakończył
Pozdrawiam:)
no więc najlepsze odcinki to :
- pierwsza komunja
-pranie muzgów
- ałtobus i suwenira
- muzełum (pierwszy jaki oglądąłem :)
-mikołajki
- maksymalna kontrola
-memento mori
-próhnica
=pszypadek czesława
- gigant
- kosmata demokracja
-krwawy wrorek
- gangsta dewasta
- moc dzikich małp
- olimpiada nałukowa
- ódupieni (genialna parodia "lostu")
-ani siur siur
za najlepszy odcinek uważam.............. Maksymalną kontrolę !!
teraz najgorsze :
- order dla maślany
-wujek alfred
- barbakiu z mruczusiem
- mel
- kanau
- deszcze neispokojne (na siłe robiony)
- pozytywna wibracja
- kreha rzycia
- przesłóchanie
- chjuston, ja pierdziu
za najorszy odcinek uzjane............... "Książka moim przyjacielem"
Cześć
Zrobiłem małe poprawki.
Od najlepszego do najgorszego.
1. Sezon czwarty - cały był świetny
2. Sezon Siudmy - najlkepszy sezon stworzony przez nową ekipę
3. Sezon drógi - dobry początek sezonu, słaba końcówka
4. Sezon szósty - bardzo dobry sezon
5. Sezon Sezon trzeci - dobry sezon, ale nie najleprzy
6. Sezon pierwszy - początki są trudne
7. Sezon piąty - beznadzieja
Teraz wy oceńcie sezony (:(:(:(:(:
Siemanko
1)Sezon siudmy - Cały był superaśny
2)Sezon czwarty - Bardzo fajny ale nie taki dobry jak siudmy
3)Sezon pierwszy - Zaje....y sezon
4)Sezon szósty - Tylko odcinki Jistny cyrk i Przesóchanie były do bani
5)Sezon trzeci - Nawet spoko ale to już nie to samo;)
6)Sezon piąty - Zarypiasty ale to juz nie to:(
7)Sezon drógi - Do babi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!