do jakiego serialu byście go porównali jeżeli chodzi o poziom,zwroty akcji itp.... i czy trzyma w
napięciu?
mi np. podobały sie na maxa:
Breaking Bad
Dexter
24
Prison Break
Spartacus
Lost
trzyma w napięciu i zwrotów akcji jest tu od cholery, z seriali co wyżej wymieniłeś to na porównywalnym poziomie jest jedynie Breaking Bad, reszta to zwyczajnie nie ta półka, Oz przyrównałbym do Rodziny Soprano, The Wire,The Shield czy wspomnianego BB - podobny poziom genialności
Breaking Bad to jednak wyższa półka ,Soprano chyba też... Oz to fajny serial,ale jest w nim troche za dużo absurdów ,które są widoczne ,ale nie psują całego widowiska :)