PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=392563}

Zaklinacze koni

Heartland
2007 -
8,2 1,3 tys. ocen
8,2 10 1 1340
Zaklinacze koni
powrót do forum serialu Zaklinacze koni

Heartland

ocenił(a) serial na 9

Oglądałam ten serial po angielsku na youtube, ale za dużo nie rozumiem, tylko pojedyncze słowka!
Szkoda, że nikt nie zrobił napisów :( Albo mogliby np puścić go u nas w telewizji, serial jest naprawdę świetny (to wiem nawet bez napisów ;D), a gdybym jeszcze go rozumiała, byłby jeszcze lepszy!
Polecam ten serial tym, którzy potrafią angielski idealnie, a tych, którzy mają możliwości np zrobienia napisów, albo coś w tym rodzaju (nie znam się ;]) to baaardzo proszę o jakieś działanie!!!

emi_95

Minął już rok, a napisów nadal nikt nie zrobił... zgadzam się, mogliby emitować serial w tv, ale jak ich znam to pewnie tego nie zrobią. Ja jakoś sobie radzę bez napisów, bo dobrze znam angielski, jednakże i tak ubolewam, że owych napisów nie ma, bo serial od razu byłby bardziej znany! ;)

ocenił(a) serial na 9
MediumGirl

Znalazłam napisy angielskie do serialu
http://www.addic7ed.com/show/1154
można sobie za darmo ściągnąć.
Teraz wzięłam się za tłumaczenie ich, ale strasznie powoli to idzie... Jeszcze teraz szkoła się zaczęła to już w ogóle... Ale wierzę, że mi się uda przetłumaczyć wszystkie :)

emi_95

Pomogłabym ale nie znam się zbytnio na napisach do filmów, poza tym ja mam tak samo = szkoła i brak czasu :/ szkoda, że wspaniała Grupa Hatak tego nie zrobi, ale pewnie mają ręce pełne roboty.

ocenił(a) serial na 9
MediumGirl

Tutaj chodzi tylko o tłumaczenie tych napisów, bo dopasować i zapisać w odpowiednim formacie to umiem... Ale gorzej jest z tłumaczeniem, bo do tłumacza internetowego można wkleić, ale nie będzie w odpowiedniej formie gramatycznej, więc trzeba myśleć nad odpowiednim brzmieniem napisów itd. ...

ocenił(a) serial na 9
emi_95