z tym serialem. Zaskoczyłam się, gdyz nie ma go na Allegro, a jeszcze w zeszłym roku było kilka ofert,
Co za czasy....Klos i pancerni wraz z ,,bratnią,, armią czerwoną skaczą po kanałach jakby dostali biegunki a ten serial zginął zupełnie gdzieś w czeluści archiwum. Niepoprawny politycznie?;)
Wreszcie powtarzają :). Oprócz tego leciała jeszcze "Kamienna tajemnica", "Plecak pełen przygód", a wkrótce będzie "Słoneczna włócznia". Odpowiada mi ten klimat. :)
Nagrywaj jak możesz i udostępniaj, żeby potem znowu nie trzeba było czekać trzydziestu lat. :D
A co do "Znaku orła": byłam zaskoczona, że przez pierwsze 5 minut emisji nikt nic nie powiedział, co więcej kostiumy wydawały się (nie znam się na tym) być adekwatne do epoki i konkretnej grupy społecznej, wciągająca fabuła... Teraz ze świecą szukać takich produkcji, szczególnie dla młodszych widzów. :)
Nagrywanie nastawione. ,,Znak orła,, zniknął na długie lata z ekranów i fakt że pojawił się znowu w kanale TVP ABC to przedziwny acz przyjemny zbieg okoliczności. W latach mojego dzieciństwa ten serial był emitowany dość często, jak nie na ferie zinowe to w wakacje. Wspominam z sentymentem:)
Też mnie cieszy przedsięwzięcie TVP ABC. Mam nadzieję, że dzieciaki będą zadowolone. Pamiętam jak jakieś 10 lat temu często odświeżali wiele znakomitych seriali dla dzieci, począwszy na "Podróży za jeden uśmiech", "Wakacjach z duchami" aż po "Maszynę zmian" "Gwiezdnego pirata", "Trzy szalone zera", "Tajemnice Sagali" itp. Później najwidoczniej stwierdzili, że dzieciaki będą wolały oglądać produkcje z Zachodu, gdyż zaczęli je obrzucać "Hanną Montaną", "Czarodziejami z Waverly Place" itp., a polską propozycją było chyba jedynie "Magiczne drzewo", powstałe zresztą już ponad 5 lat temu.