10/10 dla obu gier szkoda ze l4d2 to zmarnowana kontynuacja jedynki. To raczej dlc do l4d1 niz nowa gra. (tak samo mysle o mw3 ale to osobna historia)
dla mnie najlepsze fps'y to seria halo i bioshock 1-2 ( prawdę mówiąc jedynka jest o wiele lepsza )