Jak chce grac w horror to chce grac w horror, a nie bawic sie w chowanego ...
Wole epickie horrory, o ktorych ty nawet nie slyszales, bo powstawaly w latach jak cie pewnie jeszcze nie bylo w planach.
Hahaha ok. Echo Night Beyond, Illbleed, D:1, D:2, Rule Of Rose, Nightmare Creatures 1, 2, Call of Cthulhu The Dark Corners of the Earth, Silent Hille, Forbidden Siren 1,2, Siren Blood Curse, Haunting Fear, Clock Tower 1,2,3, Fahrenheit, Extermination, Fatal Frame 1,2,3,4 Obscure 1,2, Deep Fear, Parasite Eve 1,2, Fear Effect 1,2, Carrier, Ring: Terror's Realm, Scrathes, Harvester, Phantasmorgia 1,2, Kuon, Deadly Premonition, The Thing, Alone In The Dark 4 [stare tez dobre] Evil Dead 1, Echo Night 1,2, Martian Gothic, Galerians, Galerians Ash, Countdown Vampires, Condemned 1,2, Manhunt 1,2, Ile to juz lat trzeba uczyc mlodziez i pokazywac co dobre, czego nie znali. Dzisiejsze gry to najgorsze smieci w calej historii gier. A horrory dostaly najbardziej po dupie. Jak sie zapoznasz chociaz z polowa tych gier to daj znac, tam druga taka liste :D
Częśc znam z nazw, co nie zmienia faktu że są też ludzie którzy uważają takie Outlasta za najstraszniejszą grę w historii :P Z gier horrorowych moja ulubioną póki co jest Obcy Izolacja
Co do Rule of Rose słyszałem, że pomimo fajnej fabuły gra nie ma nic innego do zaoferowania, tylko łażenie za psem i koszmarne walki (oglądałem gameplaye)
W ogole zobacz ile tutaj jest komentarzy z 4,5,6 ? A to jeden z najbardziej znanych horrorow na ps4 haha. STare horrory jak SIlent HIll maja o wiele wiecej, pomimo ze jak byly wydawane to internetu ludzie nie mieli, ani nie bylo filmweb. Pomysl ile komentarzy mialyby nowe horrory, jakby caly czas trzymaly klase i poziom starych. Pewnie kilka stron. Nikt z ludzi starszych wychowanych na prawdziwych horrorach nie tyka tego nowego gowna, pewnie maly tylko odsetek, a i tak nie zdobywaja sie zeby tutaj wpasc i dac koment, bo pewnie po godzinie wylaczaja to gowno.
Takie cos mogla napisac tylko osoba kochajaca gry typu Resident Evil 5 albo 6. Rule Of Rose jest jedna z najbardziej glebokich survival horrorow. Mocno rozbudowana fabula, wiele watkow i duzo tyrajacych leb rzeczy. Jak kupowalem z 4 lata temu ta gre placilem 200 euro, jakos kilka tygodni sprawdzalem to mocno poszla w cenie do gory. Ta gra nie byla zakazana tylko w 3 krajach w Europie we Wloszech, Francji i Hiszpani. Bardzo ryje glowe. Moze jak sie nie zna angielskiego i nie wie co czyta, to tak na prawde nie wie co sie dzieje w grze. Wiele w tej grze jest lirycznych porownan, bohaterzy sami sobie wyobrazaja demony i potwory, zeby przyslonic obraz realnej rzeczywistosci jaka toczy ten sierociniec lacznie ze znecaniem sie i pedofilia. Nie ma drugiej takiej gry tak gleboko zagladajacej do psychiki. Jest duzo motywow, przez chwile nawet grasz chlopcem, ktory uwieziony jest w pinicy domu przez pedofila i wymieniasz kartki z przyjacielem przez male okienko w piwnicy probujac uciec. Ta gra to geniusz. Na poczatku gry jest troche faktycznie lazenia z psem i laczenia spraw poprzez szukanie roznych rzeczy. Ale po 1/3 dlugosci robi sie juz normalniej, bardziej liniowo i wiele rzeczy jest wyjasniane.
Ci co te wynalazki uwazaja za najstraszniejsze symulatory chodzenia, to w zyciu nie stali obok konkretnego horroru, a nawet go nie znaja, bo dopiero co byli w planach ojca i matki jak one powstawaly. Znasz pewnie Silent HIlle, Manhunty, Alone in The Dark, moze Evil Dead i The Thing, a reszta pewnie czarna magia. Wiesz po ile wiele z tych gier teraz chodzi ? 300-600 euro za sztuke to standard. Sprawdz sobie ceny na ebayu Clock Tower 1, Deep Fear. Illbleed, Hellnight, Ghost D:2, Chaos Break, Countdown Vampires, Parasite Eve 1, Carrier ... To nie jest impreza dla byle kogo. Horror trzeba kochac do szpiku kosci jak ja zeby wydawac tyle kasy na gry i miec prawie kazda stara konsole w domu i znac kazdy horror jaki ujzal swiatlo dzienne do szpiku kosci. Tylko tacy ludzie moga cos powiedziec o horrorze, a nie ci co grali w 4-6 pseudo horrory na ps4 ... Dzisiejsze horrory sa zenujace, grafika ultra hd zabila wszystko klimat, multikolorowosc zabila obskurnosc, klimat zamieniajac kazdy nowy tytul w komiks, a nie horror. Ja nie moge patrzyc na nowe horrory bo sa zenujace. Ostatnio dobry horror jaki wyszedl to Dead Space. Po tym juz nic nie bylo. Symulatory chodzenia to nie horrory, tylko interaktywne filme w wiekszosci, a jak chce film to sobie wlaczam na blueray stare horrory.
Grałem raptem w kilka horrorów (jak wspomniałem wyżej wybitne Alien Isolation), oba Outlasty, Dead space 1 i wszystkie gry Frictional. A w Silent Hille raczej długo nie zagram bo albo sa tylko na jakieś Ps-a, albo kosztują po 2 stówy
Dead space był świetny, chociaz to bardziej pierwszosobowa strzelanka połączona z horrorem
Jak pierwszoosobowa ? Dead Space jest trzecioosobowy TPP, czyli w klasycznym wydaniu horroru.. Tylko ten dodatek bodajze Dead Space Extinction bylo pierwszoosobowe. Mam to na plycie z oryginalem dwojki chyba, ale raz tylko odpalilem i nie pociagnalem do konca. Byly jeszcze podrywy w generacji playstation3, ale juz znacznie mniej bylo swietnych horrorow niz w generacji ps1 i ps2. Chociaz tez znakomite tytuly jak Siren Blood Curse, czy Deadly Premonition, Evil Within 1,2 mozna tez przelknac, Alan Wake tez byl dobry na xboxa. Niestety ps4, i ps5 to juz zaloba nad dobrym horrem.
Zagraj sobie na PC w Call of Cthulhu The Dark Corners of The Earth, to zobaczysz jak powinien wygladac horror fpp, a nie symulator chodzenia. Ta gra to majstersztyk.
Zobaczę tą gierkę , kończę właśnie Wiedźmina 3 (na marginesie też genialna gra :P )
Ja rzadko gram w inne gry niz horroru. Starcraft w sieci jedynie od 1999 roku, pilka nozna kiedys w sieci i quake 3 tez kiedys. Czasem zagram w cos innego w singlu niz horror. Co masz do grania ps4 ? To kup sobie kilka gier z ps3 jak masz wsteczna kompatybilnosc w pierwszym rzedzie Siren Blood Curse i Deadly Premonition.
Siren jest wiele razy mocniejszy od SIlent Hilla. Ja nie lubie takich klimatow jak wiedzmin, czyli smoki elfy i ksiezniczki. Swiaty fantasy to nie moje swiaty. Wole schizowe, psychedeliczne klimaty, horrory, mecha ala enslaved, czy horizon zero down, albo cyber-punk.
Obcy izolacja to horror o tyle że poza obcym jest sprawa stacji zapisu gry gdy myślisz że już ci się udało a tu jeb!
Połowa z tych gier jest przeciętna. Condemned i Manhunt - niestraszna, powtarzalna nuda. The Thing to nawet koło dobrej gry nie stało. Harvester, Phantasmagoria choć miały fajny klimat to też nie były jakoś straszne, podobnie jak Fahrenheit. Obscure czy Fear Effect - gry niezłe, ale słabe horrory. Inne, fakt, to dobre horrory o części sie nie wypowiem, ale ogólnie przeciętna ta lista skoro znajdują się na niej te tytuły, które wcześniej wymieniłem.
,,Przecietna lista,, :D A w ktoer z tych gier w ogole grales ? Manhunt to mocny thriller psychologiczny, z klimatem jakiego nowe, kolorowe szruty nigdy nie beda mialy. Fahrenheit to samo z dodatkiem watku sci-fi. Zaloze sie, ze o 3/4 tych gier w ogole nie slyszales, no ale nie ma jak zaslonic ocenione gry przed wszystkimi innymi i udawac szpeca :D A w ulubionych pewnie Call of Duty , Assassin Creed i Last of Us :D Siren, Clock Tower, Parasite Eve, seria D, Ilbleed, RIng, Echo Night Beyond i wiele innych z tej listy to przecietne tytuly ? Koles skocz na drzewo i tam zostan, a nie udzielaj sie w temacie, o ktorym nie masz pojecia, bo to jak gadanie ze slepym o horrorach ... Pewnie o 4/5 tych tytulow nawet nie slyszales, a udajesz szpeca, a umnie wszystkie te tytuly leza na regale.
Dark corners of the Earth był niezłym horrorem zwłaszcza przy ucieczce przed Shoggothem :-P. W nowy grałeś i dokończyleś rytuał?
Condemned jest drugim najlepszym horrorem fpp oprocz Call of Chtulhu The Dark Cornsrs Of The Earth. Walczysz wszystkim co znajdziesz na mapie tak jak w Forbidden Siren. Skoro znasz lepsze horrory fpp, to wymien. Tylko nie wyjezdzaj mi z polproduktami typu Penubra, Amnesia i inne nowe gowna, tego typu zrobione w kilka dni. Chodzenie to nie gra, tylko film interaktywny, mnie polprodukty nie zadowalaja. Skoro realnoscia dla was jest jedynie chowanie sie poszafach jak w nowych smieciach, a nie system walki, ktory powinien byc dobrze rozbudowany w kazdej grze tego typu, to zmien gatunek na przewodniki turystyczne.
Ograłem w życiu pewnie więcej gier niż ty. O wszystkich z tamtego posta słyszałem, część przeszedłem, część nie, bo nie wszystkie to moja bajka. Condamned to nudny szajs - powolna, powtarzalna, bez wyrazu, w której wszyscy chcą zabić bohatera i wszyscy wygladaja tak samo a poziomy przewidywalne i nudne jak w żadnej innej grze. Koło Mrocznych zakątków świata nawet nie stało, bo to wręcz uwłaczające dla tej gry. Zresztą ta odsłona Call of Cthulhu to dla mnie najlepszy horror Zaraz obok własnie SOMA za niepodrabialny nigdzie indziej klimat wyobcowania, samotności i beznadziejności.
Heh assassyny mnie nudzą, Last of Us to przereklamowany przeciętniak, Call of Duty skończyło sie na czwórce.
Horror nie musi tylko i wyłącznie straszyć, ma mieć klimat do samego końca czy nawet dobrą historię. Z ostatnich dobre horrory to Bloodwash, Mundaun, Alisa, The Door in the Basement, Nix Umbra, Tormented Souls i cos tam pewnie by się znalazło, ale już nie pamiętam. Dawniej było więcej ciekawych gier, ale teraz też można znaleźć świetne produkcje.
Zgadzam sie w pelni z Toba. Tak horror nie musi wylacznie straszyc przykladem jest Manhunt, ktory ma idealny klimat zaszczucia, ale nic strasznego w nim nie ma. Sorry ale nie lykam tych nowych gierek typu SOMA, w ktorym nie ma zadnej walki, To nie sa gry, to sa polprodukty. Idealnym wywarzeniem bylo wlasnie Call of Cthulhu, gdzie byly elementy i skradanki i walki. Tak powinny wygladac hororry FPP, a nie jak SOMY i 99% innego nowego bzdetu. Last of Duty to nudna porazka. Tormented Souls znam wzorowali sie w tej grze na genialnym Clock Tower. Mam w planach zagrac w to. Bloodwash wyglada jakby byl zrobione w 3h przez 3 osoby dla beki. Wszystko co nowe to w FPP, zrobienie gry TPP wymaga za wiele pracy, dlatego widzimy sama latwizne. NIe tykam nic nowego fpp. Kiedys horrory fpp byly zupelnie inne.
Przejrzalem te horroy, ktore wymieniles. Sorry ale one nie wygladaja juz jak polprodukty typu SOMA, a cwiercprodukty, albo jeszcze mniej. Tylko ten The Door in the Basement, wyglada w miare przyzwoicie, ale tez to pewnie zabawa w chowanego fpp, nic wiecej. Alisa wyglada pokracznie, nie wiem co tam moze straszyc, bardziej smieszy. Nix Umbra, Bloodwash to cwiercprodukty zrobione w 2 dni. Takie gry to chyba za darmo daja do oplaty abonamentowej w sieciach telefonow.
Sprawdz sobie Echo Night Beyond https://www.google.com/search?q=echo+night+beyond+game&client=opera&hs=Y3g&sourc e=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjK7bTZ4OP1AhXBilwKHZ_GCbAQ_AUoAXoECAEQAw&biw=376 0&bih=1898&dpr=0.5#imgrc=fAwUqUdESpdkdM
Dzieciaku ja gram w takie gry, o ktorych nawet nie slyszales. Niestety ale tobie nie pozostaje nic innego jak smigac w komercyjne gowna jak SOMA na ps4, ktore mamusia kupila na gwiazdke, gowna zrobione dla delikwentow ze slabo rozwinietymi kubkami smakowymi jesli chodzi o horror i gimb, ktore nie widzialy nigdy dobrego horroru i zadowalaja sie polproduktami.
Twoj jezyk rozumieja chyba tylko twoi rowiesnicy. Wyglaszaj to na szkolnych korytarzach w przerwach miedzy lekcjami, a nie tu.,
https://www.youtube.com/watch?v=fem8jQ9H4AI Twoja gierka na 10/10, ktora podnieca sie podobny gimbus do ciebie na filmiku haha.
WIdze, ze zasypujesz mnie masa argumentow, az nie mam sie jak bronc. Zacznij jescze sypac tekst ,,twoja stara,, to osiagniemy juz w pelni twoj poziom, czyli szkolnego korytarza.
Takich jak ty przerabialem w zyciu od groma, co w dupie byli i gowno widzieli. Zagraj w cwierc tego co ja, to moze wtedy bedziesz mial cos do powiedzenia na temat, o ktorym jest ta dyskusja, a nie o niemilych wspomieniach z wywiadowki, jak tata wrocil do domu. Narka nijaki czlowieczku, nie nadajesz sie do tego tematu,
Szpec od horrorow z 6 zaliczonymi tytulami :D [same nowe smieci, ktorych do klasycznych horrorow nawet nie zaliczamy] Mistrz
Nie mam 14 lat tak jak ty, zeby miec kilka kont na kazdym portalu. Nie udala ci sie prowokacja. Pudlo.
Jaki znowu Marik. Moj nick wszedzie to aproxx. Jedno inne konto tutaj mialem fakt, ale mi zablokowali, ale tez aproxx. https://www.filmweb.pl/user/aproxx Na jakiego wala mialbym miec jakies inne nicki ? Wolalbym zrobic aproxx2,3,4 itd Niech ludzie wiedza do kogo maja uderzac, jesli maja jakies pytania o horrory.