wielka tajemnica wyszukana w Google......litości
Polańskiemu obumarł mózg zdaje sie
Jak nie masz pojęcia o dobrym kinie to nie pisz. Słabiuśka prowokacja trolla wg mnie.
udowodnij ze nie mam skoro używasz takiego argumentu , jeśli nie potrafisz tego zrobić to delete post , skoro cenisz merytoryczną dyskusje,
czy merytoryczne jest pisanie o reżyserze - cytuję: "obumarł mu mózg"?
Polański bazuje na znanych wątkach kryminalnych - jak połowa świata, co tworzy filmy kryminalne.
ale ważne jest to "jak" te wątki wykorzystuje i "co" z nimi robi.
a robi to ciekawie, intrygująco, zaskakująco i robi świetny film.
polecam zaznajomienie się z podstawowymi lekturami kryminalnej literatury oraz klasyką kina kryminalnego
twoje wypowiedzi nabiorą MERYTORYCZNOŚCI
Co w tym naiwnego, że Polański pokazuje jedną z najbardziej znanych teorii spiskowych? Doprawdy nie rozumiem.
http://www.sodahead.com/fun/do-you-use-sarcasm/question-2606789/?link=ibaf&q=&im gurl=http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0807/sarcasm-demotivati onal-poster-1216350813.gif
litości!!!
poczytaj dobre kryminały, obejrzyj "Nóż w wodzie" i "Frantica" - a potem krytykuj.
z szacunkiem...
do klasyki...
no i to, że kryminały tak mają, że powielają schematy: np. szukasz zabójcy, szukasz twórcy intrygi, szukasz i tropisz... schematyczne postacie: np. zbrodniarz, detektyw (lub ten, kto rozwiązuje zagadkę), zamieszane mniej lub bardziej osoby itp.
ale ważne nie są schematy ale JAK i DLACZEGO zostały użyte.
tak rodzi się kunszt reżyserski
lub pisarski - jeżeli to kryminał - książka
Roman P. pokazuje to w swoich filmach
kunszt
reżyserski warsztat
reżyserski "nos" do aktorów, rekwizytów, scenerii
ot, co!
z szacunkiem
do klasyki ;)
Przecież nie odkrył "wielkiej tajemnicy" przez Google, tylko znalazł tam jeden z jej elementów - bez znaczenia jeśli się nie ma pozostałych.