7,4 823 tys. ocen
7,4 10 1 823453
6,8 70 krytyków
powrót do forum filmu Avatar

Problemy forum.

ocenił(a) film na 10

Niesamowite co się dzieje z tym forum. Przez te półtorej miesiąca? Dwa miesiące? Było tutaj mnóstwo zachwytów, trochę zawodów, wielka afera z podbijaniem ocen filmom z pierwszej dziesiątki, niepotrzebne pobijanie tematów "zawiedzionych", mnóstwo dyskusji o niczym.

Wydaje mi się, że problemem, nie tylko tego forum, jest to że fani są fanami filmu, a antyfani są anty fanami.

Nie są przeciw filmowi, tylko przeciw fanom. To forum to wielkie trollowisko, większość fanów pouciekała na fora o Avatarze, to przykre bo się porozchodziliśmy po różnych forach, tam też są fani, ale jednak swój filmwebowiec to swój filmwebowiec. Szczerze powiedziawszy, mam ochotę zostawić forum Avatara na Filmwebie i gdzieś uciec, tylko że to nie jest rozwiązanie.

ocenił(a) film na 10
Nezumi

Masz rację.
Odnoszę to samo wrażenie. A jestem nowicjuszką ma forum.
W innych tematach to ludzie rozmawiają sobie o filmie, a tu? antyfani najeżdżają na fanów, "rzucają mięsem" itp.
Dziwne to wszystko!

Jedno jest pewne! NIkt, kto obejrzy Avatara nie pozostaje obojętny! Czy to fan, czy antyfan!.
To wszystko zdziałał ten film. To tez jest jego sukces. Poruszył umysły wielu! Jak myślisz?
:)

Iwonka

Tylko problem polega na tym, że 90% antyfanów nie widziala filmu

ocenił(a) film na 7
Iwonka

"kto obejrzy Avatara nie pozostaje obojętny"

to nie jest prawda.

Nezumi

Ale o czym można teraz dyskutować, poziom wypowiedzi spadł strasznie ponieważ fani którzy mieli coś ciekawego do powiedzenia - już swoje powiedzieli. Z racji istnienia 3000 tematów ich myśli zostały dawno zakopane w natłoku banalnych sporów - które nie odnoszę się do samego filmu tylko do chęci wykócania się. Fani narzekają na trolli ale sami ich karmią. Wystarczy ignorować ignorować i jeszcze raz ignorować - ale to nie takie proste.

ocenił(a) film na 10
AlmostGreen