Bóg nie umarł

God's Not Dead
2014
6,3 51 tys. ocen
6,3 10 1 50769
2,7 11 krytyków
Bóg nie umarł
powrót do forum filmu Bóg nie umarł

Nieważne czy jesteś wierzącym czy niewierzącym, jeśli posiadasz choćby najbardziej prymitywną
formę zdolności krytycznego myślenia - będziesz zażenowany.

Film jest żałosnym propagandowym dziełem, dychotomia myślenia po prostu przytłacza.
Karykaturalna postać profesora filozofii jest kiepska, facet ma stopień profesorski a o filozofii wie
chyba mniej niż ja(a jestem po inżynierskich), mimo paru okazji nie użył swojej wiedzy by obalić
argumenty Josha… ale kto mógłby się tego spodziewać. Przecież tu nie chodziło o debatę a
przedstawienie ateistów jako dupków wymuszających swoje przekonania na innych, którzy tak
naprawdę nienawidzą boga mimo, że w ogóle w niego nie wierzą - good one.

Argumenty Josha podczas tej "debaty" były tak żałosne i tyle razy obalane, że chce mi się rzygać jak
o nich pomyśle. Chyba oczywistym jest, że scenariusz pisał chrześcijanin, który nie ma zielonego
pojęcia o istnieniu internetu, gdzie - o ile nie byłby leserem - mógł znaleźć odpowiedzi na jego
spaczone płytką myślą wywody.

Film to też prosty rzut na kase, dlaczego w ogóle ten temat? Bo jest na topie, bo teraz właśnie
społeczność ateistów zaczęła rosnąć i wiadomo było, że wzbudzi większe lub mniejsze kontrowersje.
Można było zrealizować film z zupełnie innym rozwojem wydarzeń, gdzie wnioskiem jest, że różni
ludzie mają różne przekonania i dopóki nie szkodzą one innym, nie powinniśmy się w nich
doszukiwać kolejnej rzeczy która nas podzieli. Mamy już przecież politykę.

Powtórzę, nieważne w co wierzysz - ten film jest frustrujący i żenujący bez względu na twoje
przekonania. Jestem ateistą i satanistą nieteistycznym, mam znajomych katolików, z którymi byłem na
filmie i zgodnie stwierdziliśmy, że poziom tego filmu to dno i 2 metry mułu.

Oczywiście wierzący, którzy boją się kontaktu z takimi jak ja zostaną utwierdzeni w tym, że jesteśmy