Oczekiwań nie miałem wobec niego jakichś specjalnych, nastawiałem się raczej na średniaka. Mniej więcej pierwsze pół godziny-godzina było lekko irytujące, prawdopodobnie z powodu dwóch głównych postaci. Właściwie to nie wiem do końca dlaczego, ale jakoś nie przekonali mnie do siebie tymi rzucanymi co chwilę "bro", "cool" itd. Rozumiem, że niby chłopaki z dzielni, co znają ludzi i miejsca, ale w ich rolach było to jakieś takie... drażniące. Obserwowanie ich poczynań też lekko irytowało, bo prezentowali sobą chyba wszystkie najgorsze cechy u mężczyzn (swoją drogą było to pokazane nawet nieźle). Bliżej końca robi się ciekawiej i nawet pojawia się napięcie, a postać Bale'a zyskuje sporo głębi. Mimo wszystko jego postać z pewnego punktu widzenia może być dość naciągana, bo |SPOILER>| jakoś mało prawdopodobne wydaje mi się, żeby człowiekowi z takimi zaburzeniami i zniszczoną psychiką udało się trafić do służb mających takie znaczenie dla państwa. Nie znam się na tym, ale te wszystkie testy i analizy są chyba właśnie po to, aby takich ludzi odsiewać. |<SPOILER| Ogólnie moje wrażenia to: średniawo-słabawy początek, trochę lepiej w środku i pod koniec. Jakiejś wielkiej przyjemności z oglądania mi nie sprawił, a jeśli miałbym starać się być obiektywny, to nie ma w tym filmie chyba nic nadzwyczajnego poza rolą Bale'a i ukazaniem kilku związanych z nią kwestii. Nie wydaje mi się jednak, żeby ktoś wiele stracił nie oglądając tego filmu.