PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=714061}

Dziewczynka z kotem

Incompresa
2014
6,9 2,9 tys. ocen
6,9 10 1 2892
6,2 12 krytyków
Dziewczynka z kotem
powrót do forum filmu Dziewczynka z kotem
kiki_zjada_guziki

Ja też choć dorosła jestem. Nie jestem dziewczynką tylko kobietą;)

funt20

Czyli w ZIMIE cie ten kotek w spodniach ogrzewa...

funt20

punisher822_filmweb
Nie,ale gdy sprawdzam klasówki (jestem nauczycielką,uczę historii) siedzi mi na kolanach. ;)
Pozdrawiam

kiki_zjada_guziki

KIKI a kotek jaka ma dlugosc wloskow???

punisher822_filmweb

Hahaha, ty tak na poważnie - przecież to facet jest udający kobietę - niejaki killafornia, funkadelic, black_bastard i pasikonik1977, wyjątkowy cham i prostak filmwebowy. A zresztą, kto go tam wie, może jest kobietą. Najlepsze, że wszystkim naokoło zarzuca homoseksualizm, a widocznie ma takie skłonności. Pozdrawiam.

adlerxx

Człowieku jesteś jakiś obłąkany, tak samo jak ci od marszu niepodległości, których dzisiaj widziałam w tv.
Killafornia, żałosny zakompleksiony człowieczku to mój kolega i tyle. Zgłosiłam cie za te obrazy do admina.
Nie toleruje prostactwa, cwaniactwa i takich chamów, co nic nie robią tylko obrażają innych.
Jak nie wnosisz nic do dyskusji, to zamknij zwyczajnie swoja jadaczkę !

kiki_zjada_guziki

Ty się kikifornia nie kompromituj więcej, bo się tylko ośmieszasz. Syndrom wyparcia? :))

adlerxx

Wyparcie to ty masz kretynie w mózgu. Zaraz mi odpiszesz jako randy, przecież nie wytrzymasz.
Admin ci już niedługo wyłączy konto, bo dostałam odzew w tej sprawie.
Jak dalej będziesz się tak zachowywał, to killaforni każe ci zwyczajnie w ryj strzelić i skończy się twoja historia.

kiki_zjada_guziki

Hahahahahahaha, uśmiałem się. Killafornia miałeś przecież przyjechać już dawno, żeby kopa w tyłek dostać, a ty co?

adlerxx