PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=671322}

Days of Wrath

Eung-jing-ja
6,0 293
oceny
6,0 10 1 293

Eung jing ja
powrót do forum filmu Eung-jing-ja

Na początku film zapowiadał się świetnie, ale po jakimś czasie czar prysł, im bliżej końca tym bardziej byłem zawiedziony przebiegiem akcji. Z drugiej strony, może po obejrzeniu już tylu azjatyckich filmów o zemście liczyłem na nie wiadomo co... :-). A wy co sądzicie o tym filmie?

Dynablaster

Mnie również początek zachwycił, później było trochę gorzej, ale i tak uważam, że to dobry film. Ten film pogazuje prawdziwe okrucieństwo. Zastanawiam się jak można być tak bardzo pozbawionym wszelkiego współczucia i myśleć tylko o karierze i pieniądzach.

ocenił(a) film na 8
Lucy_chan

to są "cechy" typowe w koreańskim społeczeństwie. gnębienie słabszych, presja na karierę i pieniądze to w tym kraju norma. jestem z zawodu tłumaczem j. koreańskiego i znam to wszystko z autopsji. statystyczny koreańczyk to człowiek zagubiony, pozbawiony więzi rodzinnych i skłonny do autodestrukcji.

carreno

A jak jest w Polsce? Czy jest pod tym względem dużo lepiej?

ocenił(a) film na 8
kathalka

myślę, że dużo lepiej. naturalnie są patologie, ale ogólnie rzecz biorąc mimo że nasze społeczeństwo jest mniej zamożne, żyje się lepiej. Korea to czołówka jeśli chodzi o rozwody i samobójstwa. Podobnie jak dla kultury japońskiej ludzkie życie jest nie wiele warte, na pewno mniej niż "honor i zasady"

carreno