PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=651260}

Grace księżna Monako

Grace of Monaco
5,8 15 380
ocen
5,8 10 1 15380
3,3 7
ocen krytyków
Grace księżna Monako
powrót do forum filmu Grace księżna Monako

Chciałabym poznać wasze zdanie odnośnie doboru aktorskiego, oczywiście mówię o roli Grace.
Czy uważacie że Nicole pasuje do tej roli? Nie twierdze ze jest złą aktorką, ale jakoś wizualnie
kompletnie mi nie pasowała do roli Grace, za chuda, za blada... jej gra na pewno ma wysoki
poziom, choć nie znam się zbytnio na grze aktorskiej.

Szmminka

Rzeczywiście, mi również nie pasowała do roli księżnej. Może z powodu jej charakterystycznej urody która nijak ma się do Grace, a może z powodu twarzy przypominającej maskę?

ocenił(a) film na 2
Erzsebet

Widzę sporę różnicę pomiędzy Grace a Nicole. Grace miała klasę, ale nie była tak sztywna jak Nicole.

ocenił(a) film na 3
Basia_101

Grace miała klasę ale przede wszystkim poczucie humoru , zabawna do tego , dusza towarzystwa , tu ją przedstawili jako sztywniarę , Kidman fatalnie wypadła . Mam wrażenie że odtworzyła swoją rolę w filmie " Inni " bez mimiki twarzy . Żelazna , brak uczuć.

Szmminka

Zgadzam się z tobą,do mnie też nie przemawia taki wybór aktorki.To nie tak,że nie lubię Nicole Kidman bo jest naprawdę bardzo dobrą aktorką i pokazała to w niejednym filmie,lecz jeżeli jest to film biograficzny reżyser powinien wybrać aktorkę przypominającą z wyglądu Grace(oczywiście nie zapominając o talencie tej aktorki).Teraz Nicole Kidman ma twarz całą od botoksu i innych zabiegów upiększających.

Szmminka

W czym to przeszkadza? Jest klasycznej urody, wyniosła, piękna, pełna gracji i dystyngowanych gestów, o porcelanowej urodzie ( no teraz już wspartej botoksem ale coż), wg mnie idealnie pasuje na role księżnej mimo, iż może niekoniecznie przypomina Grace.

ocenił(a) film na 6
TequilaSunrise

Gdyby w tym filmie zagrala Charlize Theron z pewnością byłoby 9/10, a tak jest tylko 6/7 /10

ocenił(a) film na 7
Szmminka