Szybka akcja piekne i twarde kobiety gwalciciel Daje 10/10 i to bezapelacyjnie
Ale właśnie w tym rzecz ze nie był :-D Był manakiem, prześladowcą, Mordercą, możliew że z urazą do pięknych dziewczyn z jakieś czyny z przesżłosci... nie weim. Zaóważ ze on nie chaił ich "złapać i zgwałcić" a tylko rozwalić je swoją furą... moze to go podniecło... nie wiem. Ale nie był gwałcicielem gdyż nie można tak nazwać kogoś kto się "gwałtu" niedopuścił. Takw gwoli wyjaśnienia... a film świtny. może nie najlepszy Tarantino ale na wysokim poziomie.
Dzieki szczepan.Musialem przeczytac to ze byl gwlcicielem w jakims brukowcu.A twoj jaki jest ulubiony film Tarantino???
Ciężka sprawa, Tarantino to chyba mój ulubiony reżyser nowego pokolenia... ale chyba Pulp Fiction... oklepany wybór ale co zrobić jak jest taki świetny :-) Ale żeby nie było to Psy, bękarty i Kill bill kopią dupę równie dobrze. Polecam ci, jeśli oczywiście nie oglądałeś "Prawdziwy Romans" Tam Tarantino pisał scenariusz... trochę go przerobili, ale dalej da sie wyczuć ten klimacik.
A z tym gwałcicielem to taka malutka wpadka... każdmeu sie zdaża :-) Z tym że moze czytałeś ze Tarantino grał Gwałciciela w "Tranet terror" bo tam faktycznei chciał gwałcić :-)
Dzieki za zrozumienie.Ogladalem wszystkie filmy Tarantino gdzie rezyserowal i pisal scenariusz,a Prawdziwy romans rewelka.Jedynym filmem Qentina ktory nie przypadł mi do gustu to Jackie Brown.Czekam na kolejne jego filmy .
nigdy nie podjalbym sie klasyfikowania ktoregokolwiek filmu tarantino, jackie brown mial swoja przenosnie jako np. sposob na hajs, glowkowanie, konsekfencje bycia chciwym oraz inne nie wglebiajac sie w aspekty. cos jak pouczenie i zachecenie do myslenia, klamstwa.
filmy tarantino sa jedynymi ktore nie powinienem oceniac, usytuowywc chronologicznie dopoki tak naprawde ich nie zrozumie... robi dla jaj i z jajami na pelnym luzie
tez moglbym... (ale nie zrobie :) ) przyznac ze JB byl w porownaniu do reszty slabszy - bluznilbym... jesli wiesz o co mi chodzi
Rewelacyjny tez jestem zdania ze to najlepszy film Tarantino z niczego zrobił naprawde solidny film.
Najlepsze filmy Tarantino:
1.PULP FICTION
2.WŚCIEKŁE PSY
3.BĘKARTY WOJNY
4.GRINDHOUSE:DEATH PROOF
5.KILL BILL 1
6.OD ZMIERZCHU DO ŚWITU (1) (wiem ze to chyba Rodriguez kręcił ale Tarantino też tam dorzucił przysłowiowe "trzy grosze")
7.KILL BILL 2
8.GRINDHOUSE PLANET TERROR
9.JACKIE BROWN
Wiem,że to nie wszystkie jego filmy ale tylko tyle do tej pory widziałem.
A to moja lista;
Grindhouse deeath proof
Pulp ficion
Sin city
Kill bill
Wsciekle psy
Bekarty wojny
Kill bill 2
Od zmierzchu do switu
Jackie rown
Grindhause planet terror
ostatnio miałem ogromną przyjemność obejrzeć Grindhause Death Proof i jak dla mnie film wyśmienity. Trochę wstyd się przyznać, ale innych filmów Tarabtino nie wdziałem, a z ogromną checią obejrzałbym Pulp Fiction
Tarantiono odświeżył filmy Grindhouse mówi się że jest to kino babskie jednak nie patrzę na to w ten sposób.
AMERICAN DREAM - taa też o tym marzę ale czy się spełni ? ( motocykle w stylu easy rider'a też byłyby spoko) :))
Moim zdaniem najlepsze sa "Bekarty Wojny", film genialny!!! Oczywiscie jak kazdy uwielbiam "Pulp Fiction", rewelacyjny byl tez "Kill Bill", "Od zmierzchu do switu" i "Prawdziwy romans". Nie przepadam za "Wscieklymi psami, a "Jackie Brown" ogladalam bardzo fragmentarycznie, ale zdecydowanie nie przypadl mi do gustu. Wlasnie obejrzalam Death Proof i musze powiedziec: BRAVO!!!
W Jackie Brownie nie ma tego typowego Tarantino i przez to film rozni sie od pozostałych
Jackie Brown też dobry. I ostatni epizod w "Cztery pokoje", nikt nie wspomniał, a jest czad :)
Tarantino to jeden z moich ulubionych reżyserów. Do niedawna moim ulubionym jego filmem był PF. DP za 1 razem bardzo mi się spodobał, ale dopiero za drugim na nim odjechałem. Za trzecim pamiętam, że byłem na kokainie i jakichś psychodelikach i to był mój najlepszy seans wszechczasów. Ten film jest jeszcze lepszy niż PF. Jest doskonały pod każdym względem, każda minuta, sekunda po sekundzie. Każdy tekst. A najlepsza scena? Jak Kurt tuż przed wycieczką z Rose McGowan spogląda prosto w oczy widza. FENOMENALNE
Momentami troche monotonny ale warto obejrzeć choćby dla samych scen z samochodami. 7/10
Ten film to gówno....
Nie rozumiem jak Quentin po genialnych "wściekłych psach " i "pulp fiction" mógł nakręcić taką chałe.
Obejrz po latach moze zmienisz zdanie czasami czas powoduje ze zmieniamy zdanie w kwesti jakiegos filmu czy serialu