Moje Top3+1: 1. Imperium Kontratakuje 2. Powrót Jedi 3. Zemsta Sithów 4. Przebudzenie Mocy ;)
Moje uklubione części sw 1 Atak Klonów 2 Mroczne Widmo 3 Zemsta Sithów łotr 1 4 Nowa Nadzieja 5 Imperium Kontratakuje 6 Powrót Jedi Co do Przebudzenia Mocy to dla mnie najgorsza część sw
teraz nowszy wpis do najgorszych sw dołącza Ostatni jedi