PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=469867}

Hobbit: Pustkowie Smauga

The Hobbit: The Desolation of Smaug
2013
7,6 328 tys. ocen
7,6 10 1 328291
6,4 67 krytyków
Hobbit: Pustkowie Smauga
powrót do forum filmu Hobbit: Pustkowie Smauga

Rozczarowałam się piosenką, jest moim zdaniem fatalnie zaśpiewana, wokalem w stylu Justina Timberlike :P

Posłuchałam utworów ze ścieżki dźwiękowej i jestem zachwycona :) Ta muzyka to coś wspaniałego, jest piękna, wzbudza emocje. Myślę, że dorównuje Władcy. Poczułam tą magię i przeniosłam się do Śródziemia, teraz to naprawdę trudno mi będzie czekać na premierę filmu.

Wybaczam im słabą piosenkę!

kasiaaaa

W pełni się zgadzam.

użytkownik usunięty
kasiaaaa

Według mnie soundtrack i tak nie dorównuje władcy zupełnie, ale i tak jest świetny.

ocenił(a) film na 6
kasiaaaa

Fakt, kawałek strasznie nijaki.

kasiaaaa

Nie powiedziałbym, że piosenka jest słaba. Co do soundtracka to za dużo nie mogę powiedzieć, bo przesluchalem tylko fragmenty wszystkich utworów, ale piosenka moim zdaniem jest jeszcze lepsza niż w NP.

ocenił(a) film na 7
kasiaaaa

akurat piosenka jest zajebista, najlepsza po may it be z 2001 roku a pragne podkresclic ze jestem sceptykiem hobbitów. soundtracku nie sluchalem bo nie mam czasu moze sie skusze po seansie jak mi sie spodoba w trakcie filmu

ocenił(a) film na 9
kasiaaaa

Posłuchałam piosenki w radiu i jednak nie jest zła, ma tylko wkurzający wokal. Ta piosenka mnie nie opuszcza, to jednak dobra kompozycja, szczególnie ładnie brzmi gitara. Oczekiwałam piosenki, która bardziej pasuje do klimatu, tak jak May it be, ale pogodziłam się rzeczywistością ;) Mógłby być lepszy wokal, ale jest przynajmniej dobra melodia i słowa chyba z książki, więc piosenka ma jakiś sens. Nie przepadam za takim popowym klimatem, a już najbardziej nie pasują mi przesłodzone pioseneczki, mam nadzieję, że do trzeciej części zrobią coś bardziej dramatycznego z klimatem.

ocenił(a) film na 8
kasiaaaa