Odtwórz Zwiastun nr 1 1:48
Film

The Goods: Live Hard, Sell Hard

2009 1 godz. 29 min.
5,3 2 257
ocen
5,3 10 2257
768
chce zobaczyć
{"rate":8.0,"count":1}
{"id":"461897","linkUrl":"/film/Jak+by+to+sprzeda%C4%87-2009-461897","alt":"Jak by to sprzedać","imgUrl":"https://fwcdn.pl/fpo/18/97/461897/7255900.2.jpg"}
W akcie desperackiej próby ratowania swojego podupadającego interesu z używanymi samochodami, Ben Selleck (James Brolin)... więcej

Ten film nie ma jeszcze zarysu fabuły.
{"linkA":"/zostanwdomu?ref=promo_stayAtHomeA","linkB":"/zostanwdomu?ref=promo_stayAtHomeB"}
Jak by to sprzedać
Jak by to sprzedać (2009) Zwiastun nr 1 1:48
Jak by to sprzedać | Oficjalny zwiastun / trailer nr 1 | 2009 | Film W akcie desperackiej próby ratowania swojego podupadającego interesu z używanymi samochodami, Ben Selleck ([person=49696]James Brolin[/person]) zatrudnia zespół "samochodowych najemników", mających wesprzeć go w długoweekendowej wyprzedaży z okazji Święta 4-ego Lipca. Prowadzona przez wygadanego, bezczelnego i narcystycznego Dona "The Goods" Ready ([person=3122]Jeremy Piven[/person]), grupa, ma 3 dni na sprzedanie ponad 200 aut. Jednakże krótko po rozpoczęciu swej najnowszej misji, Don zakochuje się w córce swego zleceniodawcy i uświadamia sobie, że do sukcesu, potrzeba mu będzie więcej niż samych samochodów wraz z bogatym zasobem zwodniczych sztuczek...

W akcie desperackiej próby ratowania swojego podupadającego interesu z używanymi samochodami, Ben Selleck (James Brolin) zatrudnia zespół "samochodowych najemników", mających wesprzeć go w długoweekendowej wyprzedaży z okazji Święta 4-ego Lipca. Prowadzona przez wygadanego, bezczelnego i narcystycznego Dona "The Goods" Ready (JeremyW akcie desperackiej próby ratowania swojego podupadającego interesu z używanymi samochodami, Ben Selleck (James Brolin) zatrudnia zespół "samochodowych najemników", mających wesprzeć go w długoweekendowej wyprzedaży z okazji Święta 4-ego Lipca. Prowadzona przez wygadanego, bezczelnego i narcystycznego Dona "The Goods" Ready (Jeremy Piven), grupa, ma 3 dni na sprzedanie ponad 200 aut. Jednakże krótko po rozpoczęciu swej najnowszej misji, Don zakochuje się w córce swego zleceniodawcy i uświadamia sobie, że do sukcesu, potrzeba mu będzie więcej niż samych samochodów wraz z bogatym zasobem zwodniczych sztuczek...

boxoffice
$15 294 910 na świecie
$15 122 676 w USA
$172 234 poza USA
budżet
$10 000 000
studio
Paramount Vantage (przedstawia) / Gary Sanchez Productions / Kevin Messick Productions
data produkcji
2009
tytuł oryg.
The Goods: Live Hard, Sell Hard
inne tytuły
Jak by to sprzedać Polska
The Goods: The Don Ready Story (tytuł roboczy) USA
Więcej...
Film kręcono w Alhambra (Kalifornia, USA).
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych
  • Po co się kręci takie gnioty.

    Aldon ocenił(a) film na 3

    Kwintesenscja amerykańskiej głupoty. Do niedawna komedie dla amerykańskiego plebsu były przynajmniej z lepszym lub gorszym morałem tu nie ma niczego oprócz kretyńskiego humoru na poziomie gimnazjalnym. Dno dla mało wymagającego i niezbyt rozgarniętego pożeracza hamburgerów.

  • bardzo słaby

    astok0 ocenił(a) film na 2

    jak obawiasz sie ryzyka to nie ogladaj bo zapewne nie spodoba ci sie, nudny i prosty bardzo film, naprawde idzie usnąć

    1
    • (4/10) Mocno nierówny poziom

      _MAX_ ocenił(a) film na 4

      Obok kilku ciekawych gagów, sporo wymuszonego płytkiego humoru. Niestety tego drugiego jest więcej niż pierwszego. A wszystko to na niezbyt solidnej podstawie czyli rzeczy traktującej o kilku dniach z życia komisu samochodowego. Ujdzie ale w sumie nic specjalnego.

    • Nie wiem skąd taka niska ocena

      SailorMan ocenił(a) film na 7

      Oczywiście że to tylko durna komedia, ale zabawna durna komedia, nie przesadzona nia drętwa.

    • Ostry dowcip po bandzie, wykręcone postacie...ale to już było

      siLk_2 ocenił(a) film na 5

      Jeremy Piven lepiej sprawdza się w poważnych rolach drugoplanowych. Tutaj wypadł blado.