czy chcielibyście by ktoś stworzył gre podobną do world of tanks tylko że zamiast czołgów smoki np
te głazożerne (nacje to by były) ogniste itd i od 1 do 3 poziomu a smoki rozwijało by się tak że na
początek to taki szczerbatek(w grze to by była nocna furia) na początku by miała skrzydła takie które
dają słabą prędkość np 10 m rozpiętość a topowe 14 m i tak samo z ogniem łapami co myślicie o
tym??
Jeszcze raz o grze powiem tylko rozpisze w bardziej dorosły sposób (chyba xD)
Gra o nazwie Dragon war oparta na smokach
poznanych z trylogi ,,Jak wytresować smoka"
I serialu ,,Jeźdźcy
W grze mielibyśmy kilka klas do grania
Klasę kamienną
Klasę ognistą
Klasę Uderzeniową
Klasę Ostrą
Klasę Tajemniczą
I Klasę Wodną
Drzewko kamiennych rozpoczęło by się gronklem a kończyło Krzykozgonem
Drzewko ognistych zaczął by Ostrykieł a kończył tajfumerang
Drzewko klasy uderzeniowej to same premium z wyjątkiem Nocnej Furii i Skrila gdyż byłyby to smoki legendarne (o nich później)
Drzewko klasy ostrej otwierał by szybki szpic a zamykała by Wiatrotnąca (nwm jaki to gatunek)
Drzewko tajemnicze otwierał by zębiróg a zamykałby zmiennoskrzydły
Zaś klasę wodną otwierałby gromogrzmot a zamykałby seashocker
Byłyby też smoki legendarne takie jak nocna furia, skrill, oszołomostrach, czerwona śmierć
Gnatochrup śmiercipieśń i coś jeszcze ale nie będę tyle pisał
Smoki walczyłyby na archipelagu całej serii (będzie kilka map)
A legendy walczyły by tylko z legendami (oddzielne dobieranie)
Co wy na to?;)