Kiedy Harry poznał Sally

When Harry Met Sally...
1989
7,3 53 tys. ocen
7,3 10 1 53118
7,6 43 krytyków
Kiedy Harry poznał Sally
powrót do forum filmu Kiedy Harry poznał Sally

Nie ma zdjęć do filmu, a jestem przekonany, że go oglądałem. Jednak po przeczytaniu opisu mam pewne wątpliwości. Nie znam się na psach, wiem, że tamten miał brązowy kolor i dłuższą sierść:-)

ocenił(a) film na 8
arrowman

Właśnie oglądnęłam, psa nie widziałam. ;)

Margo89_2

Dzięki za info:-)

arrowman

Takiego psa chyba miala bohaterka odgrywana przez Meg Ryan, ale w "Miescie Aniolow" ;) cos mi sie tak kojarzy ... moze Ci sie filmy pomylily ;)

sandra_crashdown

Miasto Aniołów oglądałem. Pamiętam ponieważ było tam "Zdrowaś Maryjo" po Polsku, bo reżyser twierdził, że ta modlitwa po polsku najładniej brzmi. Oraz pamiętam, że film był bardzo wychwalany przez wielu moich znajomych, a był płytki jak mielizny na Quiberon. I ta fatalna gra Meg Ryan, trywialne dialogi i typowo amerykański "romantyzm" (w sumie to się zalicza do tej płycizny).
Fabuła też była kiepska. Jakoś brakowało jej świeżości.

Aha... I w mieście aniołów za Chiny ludowe nie mogę sobie przypomnieć żadnego psa. Może dlatego, że nie odgrywał tam żadnej roli. W filmie, który miałem w pamięci miał duże znaczenie, ponieważ para bohaterów spotkała się pierwszy raz podczas spaceru z psami.
Nie pamiętam tytułu, ale kiepścizna też była. Jednak chciałem go znaleźć dla kogoś.

ocenił(a) film na 7
arrowman

W "Masz wiadomość" był pies. Może o ten film ci chodzi ;)

kolorowa.

Tak, zdaje się to ten film:-) Aktorzy mi się pomylili, więc nie wiem jak to wpadłaś:-) Dziękuję.

ocenił(a) film na 7
arrowman

Nie ma za co ;)

ocenił(a) film na 8
arrowman

Na pewno chodzi o Masz wiadomość? Lubię ten film, widziałam parę razy, ale nie pamiętam psa : ). I oni po raz pierwszy się spotkali bodajże w jej małej księgarence. Za to z psem kojarzę inny film, wg mnie dużo słabszy od Masz wiadomość, mianowicie http://www.filmweb.pl/Facet.Z.Ogloszenia