bardzo fajny film, zabawny i przyjemny w oglądaniu, dobra komedia w klimatach westernowych + kino kopane w wykonaniu Jackie Chana, razem z Owenem Wilsonem stworzyli zgrany duet
Moja ocena: 7/10
Moja ocena 8/10, Godziny szczytu czy Kowboj z Szanghaju uważam za podobne filmy i każdy jest na poziomie 8/10. Przygoda, humor i akcja.
Niezłe, ale za najlepsze filmy z Jackie Chanem uważam te z lat 1978-1994.
Zresztą zbierają najwyższe noty na portalach filmowych, a matematyka nie kłamie.
Wtedy dopiero wymiatał i do tego ubaw po pachy np:
Drunken Master 1978 imdb 7,6
Snakes in the eagle's shadow 1978 imdb 7,5
Fearless hyena 1979 imdb 6,8
The Young master 1980 imdb 7,3
Project A 1983 imdb 7,5 (słynna scena z upadkiem, gdzie cudem nie złamał kręgosłupa)
Wheels on meals 1984 imdb 7,3
Police story 1985 imdb 7,6
Police story 2 1988 imdb 7,2
Dragons Forever 1988 imdb 7,4
Operation Condor 1991 imdb 7,2
Police story 3 1992 imdb 6,9
Drunken Master 2 1994 imdb 7,6
Draka w Bronksie 1995 imdb 6,7
Z nowszych polecam:
Godziny szczytu 1998 imdb 6,9
Godziny szczytu 2 2001 imdb 6,6
Kowboj z Szanghaju 2000 imdb 6,6
Ten post nie dotyczy Jackie Chana, tylko filmu z jego udziałem, konkretnego filmu, TEGO filmu.
Zgadza się. Jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczony tym, że się świetnie bawiłem, bo spodziewałem się, sądząc po opisach, czegoś zdecydowanie gorszego, żeby nie powiedzieć tandetnego.
Chan jak to Chan wymiata w walkach, takie jego "przeznaczenie", ale Owen Wilson mnie zachwycił swoją gra.
Dodałbym jeszcze szeryfa ale nie pamiętam nazwiska - też rewelacyjny.