PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=105173}

Lepiej późno niż później

Something's Gotta Give
7,0 139 066
ocen
7,0 10 1 139066
6,9 23
oceny krytyków
Lepiej późno niż później
powrót do forum filmu Lepiej późno niż później

Keanu Reeves

użytkownik usunięty

W filmie gra lekarza-kawalera. W jednej scenie mówi: "Dla kobiet jestem łakomym kąskiem." Wy też uważacie, że lekarze ogólnie mają większe powodzenie u kobiet niż inni mężczyźni? Jestem studentką medycyny i mnie osobiście lekarze sie raczej nie podobają, nawet ci przystojni.

ocenił(a) film na 8

Wydaje mi się, że przyczyną jest prestiż. Mamy panie, które lecą na kase. Mamy panie, które lecą na drogie fury (czyt. też lecą na kase). Mamy panie które lecą na sławnych facetów. Mamy panie które lecą na romantyków. Mamy panie które lecą na lekarzy. W tym ostatnim i jednocześnie odpowiadając na Twoje pytanie, wydaje mi się że sama idea wydaje się pociągająca (czyt. stereotyp - smutne, nieprawdaż?). Oczami wyobraźni widzą już mine przyjaciółki, uśmiech matki i ojca. Taki dodatkowy bodziec... Z resztą co ja tam wiem, nie lece na lekarzy;)

ocenił(a) film na 7

bo jakby na to nie patrzeć lekarze są inteligentni i mądrzy, można z nimi pogadać o wszystkim, a jeśli do tego są przystojni to już 80% idealnego faceta ;)

użytkownik usunięty
viqtuss

Nie wydaje mi się, aby lekarze byli bardziej inteligentni niż absolwenci innych kierunków.

ocenił(a) film na 5

a co, chcesz zostać lekarzem?
(pewnie bym na ciebie poleciała, pozdrawiam :)

użytkownik usunięty
Berenika

Jestem studentką medycyny. A co, lecisz na lekarki?Pozdro

użytkownik usunięty

Ja jestem kobieta i lece na lekarki, ale zwlaszcza na policjantki, ogolnie kobiety w meskich mundurach.

użytkownik usunięty

Jesteś hetero-/biseksualna? Ja uważam się za heteroseksualistkę, ale przyznaję, że miło jest coś takiego przeczytać:)

użytkownik usunięty

Przepraszam, miało być homo-/biseksualna;)

ocenił(a) film na 4