Dobry film.Ciekawa fabuła.Nieźle zagrany.Bardzo fajnie odwzorowanie czasów lat 20.Moim zdaniem warto zobaczyć.
autor książki był homoseksualistą, napisał więc książkę ,,malowany welon'' ukazując kobietę jako nieczułą, niewierną itp itd... i mam takie pytanie,a jednocześnie stwierdzenie (chociaż książkę przeczytam na pewno...kiedyś;/;/;/) - jeżeli autor nie lubił kobiet to chyba wolał napisać zakończenie,,malowanego...
witam interesują mnie filmy oczywiście podobne do Malowanego welonu czy Słownika snów ale też w stylu Szkarłatnej litery ,Sommersby czy Fortepianu bardzo proszę jak znacie napiszcie tytuły
Obejrzałem ten film wczoraj. Sama fabuła jakoś mnie nie poruszyła tak bardzo. Owszem obsada aktorska, muzyka, scenerie, wszystko ładne. Jednak odniosłem takie wrażenie, że film, zapewne jak i ksiażka, kierowane są bardziej do kobiet. Dlaczego do kobiet? Wydaje mi się, że głównie za sparawą całego miłosnego trójkąta...
Są filmy, w których pragnie się happy-endu, szczęśliwego zakończenia jak w Disnejowskiej
bajce. Dla mnie takim filmem jest właśnie "Malowany welon". Raczej nie zdarza mi się
płakać na filmach, na pewno nie na tych o miłości. Ale głównego bohatera tak polubiłam, a
może wręcz pokochałam, że przeżywałam jego śmierć...
Polecam również :
"RANDKA NA PRZERWIE" z Thandie Newton, Nicole Kidman i Naomi Watts
https://www.filmweb.pl/film/Randka+na+przerwie-1991-5644
"W POSZUKIWANIU IDEALNEGO KOCHANKA" z Diane Keaton i Tuesday Weld :
https://www.filmweb.pl/film/W+poszukiwaniu+idealnego+kochanka-1977-7403
"ŻAR CIAŁA" z Kathleen Turner...