filmweb.pl
Zaloguj się
filmweb.pl
Filmy
Strona główna filmów
Premiery i zapowiedzi
Zwiastuny
Baza filmów
Baza osób kina
Baza postaci
Baza światów
Nagrody
Newsy
Recenzje
Publicystyka
Filmweb poleca
Programy Filmwebu
Seriale
Strona główna seriali
Premiery i zapowiedzi
Baza seriali
Baza programów
Newsy
Recenzje
Serial Killers
Gry
Strona główna gier
Premiery i zapowiedzi
Baza gier
Recenzje gier
Rankingi
Ranking nowości
Ranking top 500
Ranking oczekiwanych
Nowości serialowe
Seriale top 500
Filmy na VOD
Seriale na VOD
Oryginalne produkcje
Ludzie filmu
Najlepsze role
Gry wideo
Box office
Canal+
Mój Filmweb
Aktywność (oceny znajomych)
rekomendacje
Mój profil
Chcę zobaczyć
Moje oceny
Konkursy
Quizy
Ankiety
Ranking użytkowników
Forum
VOD
Zobacz wszystkie VOD
Popularne
Nowości
Najlepsze
Wkrótce
Darmowe
Kino
TV
program TV
lista programów
chcę zobaczyć
Najlepsze w
TV
program TV
lista programów
chcę zobaczyć
Najlepsze w
Mamma Roma
Opinie
Mamma Roma
1962
Strona filmu
pełna obsada
(38)
Oceny krytyków
(0)
Oglądaj online
Ciekawostki
(3)
Nagrody
(1)
Forum
zdjęcia
(26)
plakaty
(20)
Opisy
(1)
Newsy
(6)
Mamma Roma
/film/Mamma+Roma-1962-33317
1962
snoopy
7
Wykorzystujące osiągnięcia kina realistycznego, a zarazem przekraczające je, poetyckie "widowisko pasyjne". Magnani rozsadza ekran.
czytaj dalej
Krzysztof Krawczyk
7
Cudownie przegadany. Matka zawsze chce dobrze dla syna. Chwała świętym dziwkom! Kino spacerowe.
czytaj dalej
Lukasz_Broda
9
Późny neorealizm. Intensywny, brudny, bezlitosny i niewygodnie szczery. Epitafium dla ludzi z marginesu, których zmiażdżył powojenny fatalizm. Bolało. 8-9
czytaj dalej
rzeszczeczek
7
7,5 "Ale zło, które czynisz, jest jak droga, którą chodzą także inni, którzy w niczym nie zawinili."
czytaj dalej
Michał Jerzy
8
To co jest wielkie u Pasoliniego to kompletne odrzucenie kiczu i podążanie własną drogą, wbrew wszelkim modom i konwencjom. [1962: 29]
czytaj dalej
south-of-heaven
7
Nawet w samym sercu brzydoty można z bólem marzyć o pięknie. ps. Śmiech Magnani wyleczyłby z półpaśca.
czytaj dalej
GhostFace
10
Chciałbym żyć w świecie, który mówi uczuciem i estetyką tego filmu. Żeby świat choć jeden dzień umiał cierpieć jak tu. Żeby był jeden dzień szczery.
czytaj dalej
siedzewkinie
7
sceny nocne z Magnani są przecudne
czytaj dalej
Karolina Kostyra
6
Odpychają mnie głośne bohaterki Anny Magnani. Nie mogę patrzeć na nikczemną facjatę Ettore Garofolo. Trzeba było obejrzeć kolejną część "trylogii życia".
czytaj dalej
Kamileki
7
Anna Magnani ! Kto by nie pragnął takiej matki.
czytaj dalej
Marathon Runner
8
Pasolini jakiego nie znałem. W duecie z Vivaldim w tle... zauroczony jestem.
czytaj dalej
tomactro
8
Ciężkie życie włoskich blokersów. Pasolini neorealistą spóźnionym był, ale najdojrzalszym. Nade wszystko jednak Anna Magniani herbu Święta dziwka. Mamma mia!
czytaj dalej
Wojciech Szczerbacz
10
Najlepszy film Pasoliniego (chyba).
czytaj dalej
Hubert Piasecki
8
Tytułowa "Mamma Roma" to jedna z najciekawszych poprowadzonych postaci w historii kina, a Włochy tamtych lat mają w sobie niesamowitą aurę
czytaj dalej
Orinow
9
Mamma Roma wie najlepiej jakim zajęciom wiek dodaje splendoru, zatruta nadzieja hoduje dziedzica utraty, niepokojące pytania, oczekiwanie na marzenia, Criterion
czytaj dalej
Adrian Gałązka
8
Anna Magnani jako Mamma Roma rola która pozostaje w pamięci na zawsze!
czytaj dalej
Roman S. Maćkowiak
8
Dziś takich filmów już nie ma...
czytaj dalej
Jacek Kramarski
6
Zapamiętać na obecne czasy: aby wkurzać faszystów wystarczy ukazywać w filmach ludzi z nizin społecznych. Tylko w neorealizmie trudno przejmować się ich losem.
czytaj dalej
Andy Partridge
7
Po filmach Antonioniego, aż miło popatrzeć na ten osobliwy świat wykolejeńców u Pasoliniego.
czytaj dalej
THX_1138
7
Życiowa rola Magnani. (7,3)
czytaj dalej
Tomek Ciesiółka
7
Z tego co widziałam to najbardziej ludzki Pasolini chociaż końcówka to jednak mniej neorealizm a bardziej motywy religijne Show Mangani. Szkoda że się rozjeżdża
czytaj dalej
rpm100
7
Magnani jako samica alfa próbuje zapewnić awans społeczny swojemu synowi. Wspaniała rola, ale film nierówny.
czytaj dalej
Boghas
7
Pulsuje między matką a synem, próbuje uchwycić percepcję życia ich obojga, choć bez wrażenia pełni. Łączy ich ból i niespełnienie, co ma wymiar egzystencjalny.
czytaj dalej
Jakub Zegarowski
7
Klasyczna neorealistyczna opowieść mająca największą moc w środkowych aktach. Pasolini z tej mniej znanej strony. 7.5.
czytaj dalej
Wojciech Rodak
9
bądź mi matką!
czytaj dalej
1
2
3
4
5
Popularne
Zniknięcia
Opinie
Dom pełen dynamitu
Opinie
Druga Furioza
Opinie