PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=329096}

Metal

Metal: A Headbanger's Journey
7,7 6 404
oceny
7,7 10 1 6404
7,5 2
oceny krytyków
Metal
powrót do forum filmu Metal

Niezłe

użytkownik usunięty

Ogląda się to całkiem przyjemnie, ale jak to jest powiedziane na początku filmu - film zrobiony przez fana metalu, a co za tym idzie brak trochę obiektywizmu. Ja sam jestem fanem muzyki metalowej, od wielu lat, a jednak uważam, że brakuje temu dokumencikowi trochę do oceny wyższej. Podobał mi się sposób przedstawienia fanów tej muzyki - zarówno jako ludzi inteligentnych jak i kretynów (kilka wypowiedzi na to wskazywało), a co za tym idzie - nie wynoszenie ich ponad fanów innego rodzaju ekspresji (no może trochę).

P.S. Wiem, że to zawsze dziwnie brzmi, ale kilka kapel nie powinno się tutaj pojawić ;)

ocenił(a) film na 8

Mnie z kolei zdziwiło że w tym dokumencie nie znalazł się żaden przedstawiciel Mettalicy.
Ogólnie filmik był ciekawy chociaż nieco się pogubiłem w tej części o seksualności xD Ale najbardziej podobała mi się idea zawarta w wypowiedzi pewnej fanki metalu: 'Nie słuchaj czegoś tylko dlatego że jest popularne bo za 10 lat nie będzie już po tym śladu. Słuchaj tego co ci się podoba choć byś nawet miał być przez to wyrzutkiem'. Właśnie tak staram się postępować :D i tak na marginesie - pozdrowienia dla wszystkich fanów Linkin Park.

ocenił(a) film na 8
maclaren_gtrm