PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=108142}

Najlepsi z najlepszych

Michel Vaillant
6,4 2 102
oceny
6,4 10 1 2102
Najlepsi z najlepszych
powrót do forum filmu Najlepsi z najlepszych

Zdjęcia

ocenił(a) film na 10

Film zobaczyłem w spocie tvnu i stwierdziłem, że go jeszcze nie widziałem to dlaczego nie można zobaczyć. Film, szczerze mówiąc film jak film, żadna rewelacja ALE :) Zdjęcia do filmu to coś co sprawiło, że nie przełączyłem nawet na sekunde nawet nie pomyślałem o tym by pojśc po coś do picia lub coś podobnego. Zdjęcia to artyzm to jakś magiczna sprawa. Połączenie zdjęć w stylu top gear-a z najlepszymi zdjęciami najlepszych fotografów. Poprostu jestem oszołomiony... dla mnie to za zdjęcia powinien dostać oskara :)

ocenił(a) film na 7
maciek_a

Oglądałem dzisiaj na TVN 7 i... z tym oskarem to może przesada, ale masz rację. Poza tym, że jestem "motomaniakiem", jestem też fotografem i kamerzystą. I bardziej niż samochody w tym filmie podobały mi się właśnie zdjęcia. Począwszy od dynamicznych ujęć wyścigów, poprzez mnóstwo genialnych krajobrazów i ujęć z lotu ptaka, skończywszy na świetnym dobraniu barw, wszystko to powoduje, że wizualnie film jest rewelacją :)

ocenił(a) film na 10
Lupus_10

zgadzam się i nawet dodam, że ładnie zostało to skomponowane z muzyką. czasami słychac tylko pracę silnika, czasami bicie serca, następnym razem wiatr bądź inne pięknie oddane anomalia.
tez ładna intryga jest zakreślona, ale film na podstawie komiksu, więc to inna robota.
ale realizm samych wyścigach wyparował. a szkoda, bo kto jak kto, ale głównie wielbiciele tego typu rozrywek ten film oglądają. i tak jak ja irytują się, co tam się dzieje i na jakich zasadach.
i jeszcze uwaga co języka.. hmm.. po jakiemu oni mówili? raz słyszałam francuski, a raz angielski.. wtf?

ocenił(a) film na 9
Drazetka