.. tego nie spieprzyli. Tak jak w przypadku "Prometeusza" - bo jednoznacznie mi się ten film
skojarzył.
Jesli podobal Ci się Prometeusz to polecam inny film s-f w podobnym klimacie ( obca planeta, pozaziemskie cywilizacje....) "Małpy w kosmosie" ;)
" Małpy w kosmosie" ??? Cóż za zarozumialstwo, żeby polecać mi film , w którym sam występujesz..
"Prometeusz" podoba się wszystkim wybitnym znawcą kina.. Taka jest prawda.
Jak Ty jestes wybitnym znawca kina to ja jestem wybitnym lekarzem ktory wlasnie znalazl lekarstwo na raka . Podejrzewam ze Prometeusz Ci sie podobal bo go nie zrozumiales , wiec uznales ze to jest bardzo ambitne kino
Ty lepiej nic nie podejrzewaj, bo osiwiejesz z wysiłku. Lepiej przytul misia i idż spać.
wysunales taki argument ze nie mam już nic do powiedzienia. przytulam misia i IDŻE spać ;)
powiem Tobie tak , to Ty sie uznaleś za wybitnego znawce kina nie ja , jeśli chodzi o mnie to trafileś akurat na wybitnego znawce tematyki "alien" a przyznasz chyba chociaż że "prometeusz" do "alien" nawiazuje i w tej materii niejaki prometeusz kompletnie mnie zawiódł. Jeśli tobie sie "prometeusz" podobal to ok nie mam zamiaru wyzywać cie od troli ;) jednakowoż dla mnie "prometeusz" obraził rzesze fanów obcego o których pewnie nawet nie masz pojecia bo jeszcze cie wtedy "podejrzewam " ;) na świecie nie bylo
Ridley Scott ma w swoim dorobku arcydzieła.
Joseph Kosinski ma w swoim dorobku jedną kupę zwaną Tron Dziedzictwo.
Szanse, że ten film będzie na poziomie Prometeusz są znikome.
Nie rozumiem Twojej implikacji. Skoro Scott ma arcydzieła, a Prometeusz był słaby (przynajmniej średni), natomiast Kosinski ma "kupę" ...to ja tu nie widzę nic innego, jak to, że i "Oblivion" takową kupą może być, czyli (jesli przyjmiemy, że "kupa"=słaby/średni film to) może być na poziomie Prometeusza. Mylę się?
przede wszystkim Prometeusz nie był słaby a Tron 2 to istna propaganda żydowska i denny film. Mogli sobie gwiazdy dawida narysować na tych kostiumach