PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=535756}

Niepamięć

Oblivion
2013
6,8 143 tys. ocen
6,8 10 1 142787
5,8 45 krytyków
Niepamięć
powrót do forum filmu Niepamięć

.. tego nie spieprzyli. Tak jak w przypadku "Prometeusza" - bo jednoznacznie mi się ten film
skojarzył.

ocenił(a) film na 7
Daveiro_88

Bardziej niż Prometeusza to się chyba spieprzyć nie da ;)

ocenił(a) film na 8
ROBERTHUNT

Prometeusz jest świetny. Przestańcie gnomy trollować.

ocenił(a) film na 7
HRA

Jesli podobal Ci się Prometeusz to polecam inny film s-f w podobnym klimacie ( obca planeta, pozaziemskie cywilizacje....) "Małpy w kosmosie" ;)

ocenił(a) film na 8
ROBERTHUNT

" Małpy w kosmosie" ??? Cóż za zarozumialstwo, żeby polecać mi film , w którym sam występujesz..

"Prometeusz" podoba się wszystkim wybitnym znawcą kina.. Taka jest prawda.

ocenił(a) film na 7
HRA

Jak Ty jestes wybitnym znawca kina to ja jestem wybitnym lekarzem ktory wlasnie znalazl lekarstwo na raka . Podejrzewam ze Prometeusz Ci sie podobal bo go nie zrozumiales , wiec uznales ze to jest bardzo ambitne kino

ocenił(a) film na 8
ROBERTHUNT

Ty lepiej nic nie podejrzewaj, bo osiwiejesz z wysiłku. Lepiej przytul misia i idż spać.

ocenił(a) film na 7
HRA

wysunales taki argument ze nie mam już nic do powiedzienia. przytulam misia i IDŻE spać ;)

ocenił(a) film na 8
ROBERTHUNT

a jednak bystrzacha z ciebie. Tylko , że na kinie się nie znasz.

ocenił(a) film na 7
HRA

powiem Tobie tak , to Ty sie uznaleś za wybitnego znawce kina nie ja , jeśli chodzi o mnie to trafileś akurat na wybitnego znawce tematyki "alien" a przyznasz chyba chociaż że "prometeusz" do "alien" nawiazuje i w tej materii niejaki prometeusz kompletnie mnie zawiódł. Jeśli tobie sie "prometeusz" podobal to ok nie mam zamiaru wyzywać cie od troli ;) jednakowoż dla mnie "prometeusz" obraził rzesze fanów obcego o których pewnie nawet nie masz pojecia bo jeszcze cie wtedy "podejrzewam " ;) na świecie nie bylo

ROBERTHUNT