PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=134}

Obcy: Przebudzenie

Alien: Resurrection
1997
7,0 104 tys. ocen
7,0 10 1 103774
5,9 31 krytyków
Obcy: Przebudzenie
powrót do forum filmu Obcy: Przebudzenie

ocena serii

ocenił(a) film na 9

Obcy - 8. pasażer "Nostromo" - 5/10
Obcy 2: Decydujące starcie - 6/10
Obcy 3 - 7/10
Obcy 4: Przebudzenie - 9/10
bawiąc się w matematyka, to średnia wynosi 6,75
jako cała seria, Obcy nigdy nie robił na mnie wrażenia, choć wraz z kolejną odsłoną jest coraz lepszy - jak zresztą widać

ocenił(a) film na 7
kryslav

Ja mam nieco inne odczucia:
Obcy - 8. pasażer "Nostromo" - 7/10
Obcy 2: Decydujące starcie - 8/10
Obcy 3 - 7/10
Obcy 4: Przebudzenie - 7/10
Po obejrzeniu trzeciej części miałem obawy przed tym jaka będzie czwarta. Myślałem wówczas: szkoda, że w ogóle powstała. Film na szczęście rozwiał moje obawy. Nie znam się na klonowaniu dorosłych osobników ale moim zdaniem wyszło to zgrabnie. Obcy: Przebudzenie trzyma poziom.

użytkownik usunięty
kryslav

Obcy - 8. pasażer "Nostromo" - 10/10
Obcy 2: Decydujące starcie - 9/10
Obcy 3 - 8/10
Obcy 4: Przebudzenie - 8/10

@kryslav
Pierwszy Alien wyznaczył standardy w horrorach sf będąc jednocześnie najlepszym filmem tego typu, a ocena 5/10 jest przynajmniej o te 3 oczka za niska...
Druga część Aliena jest bardziej kinem akcji niż rasowym horrorem a część czwarta podchodzi mi nawet pod film fantasy... ''Trójka'' jest najbardziej mrocznym filmem z serii i jako horror sf sprawdza się równie dobrze co dzieło Scotta, ale jednak nie dorównuje mu innowacyjnością.

ocenił(a) film na 9

wiem, że 8. pasażer wyznaczył nową ścieżkę, standardy w horror/sci-fi, i wiem też, że jest już w tej kategorii legendą/klasykiem, ale mimo to nie przypadł mi do gustu. przykładowo ludzie zachwycają się Casablancą, a nie wiem czemu. w końcu obejrzałem ją i też dałem jej niską note, bo nie zrobiła na mnie wrażenia. no trójka jest najbardziej mroczna

ocenił(a) film na 6
kryslav

moje noty: