PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=655761}

Pięćdziesiąt twarzy Greya

Fifty Shades of Grey
2015
4,5 205 tys. ocen
4,5 10 1 205487
2,7 59 krytyków
Pięćdziesiąt twarzy Greya
powrót do forum filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya

Witam wszystkich:) Wiem, że filmweb to nie odpowiednie miejsce na tego typu dyskusji, ale może znajdzie się tu ktoś kto pomoże mi z moim problemem. Do rzeczy. Jestem studentem i na pierwszym roku wpadła mi w oko o 2 lata starsza dziewczyna, studiująca ten sam kierunek co ja. Wszystko byłoby dobrze tylko, że nie zamieniłem z nią nawet słowa, a teraz na uczelni jej nie spotkam. Żeby była jasność: nie jestem typem, który ma problem z nawiązywaniem znajomości z dziewczynami. Spotykałem się wcześniej z kilkoma, ale tak bardziej dla zabawy i z nudów. Nie wierzę też w miłość od pierwszego wejrzenia i inne tego typu głupoty. Uważam, że ludzie żenią się z rozsądku i pod presją otoczenia. Dlaczego nawet się nie przedstawiłem ani nie zamieniłem słowa? Tego właśnie nie mogę pojąć. Widywałem ją codziennie przez ostatni rok, ale za cholerę nie mogłem słowa wydusić. Paraliż totalny. Nieraz nie rozumiałem co ludzie do mnie mówią bo gapiłem się na to dziewczę. Chłopaka na pewno nie ma, także chociaż jeden plus. Przez jakieś 2 miesiące wakacji na chwilę o niej zapomniałem, ale ostatnio (całkiem przypadkowo!) spotkałem ją w Internecie. Widzę dwa wyjścia:
1. Zagadać do niej w końcu, najlepiej żeby udało się spotkać dowiedzieć się czegoś o niej więcej (poza tym,że to dla mnie ósmy cud świata).
2. Jeśli nie uda się pkt.1 to o niej jakimś cudem zapomnieć.