...Pac-Mana
Ostatnio modne są ekranizacje gier komputerowych,
nie powinno więc nikogo zdziwić, że twórcy Piły VI (właśnie tej),
inspirację znaleźli w starym dobrym Pac-Manie:
za wikipedią:
"Gracz kieruje żółtą kulką - tytułowym Pac-Manem poprzez labirynt pełen pigułek. Jego celem jest zebranie ich wszystkich. Ponadto należy unikać czterech duszków (różowego - Pinky, błękitnego - Inky, czerwonego - Blinky i pomarańczowego - Clyde), które poruszają się po całej planszy. Po zjedzeniu specjalnej pigułki (zazwyczaj jest ich 4 na planszy) duszki zamieniają się w przestraszone duszki, które są jadalne. Po zjedzeniu oczy duszka wracają do swojego domu, gdzie odradzają jako nowy, "odważny" duszek."
kiedy spróbowałem przypomnieć sobie wrażenia z seansu rzeczonej części, jak nic przypasował mi powyższy opis