PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=660451}
6,9 133 079
ocen
6,9 10 1 133079
6,2 34
oceny krytyków
Pod Mocnym Aniołem
powrót do forum filmu Pod Mocnym Aniołem

już nigdy nie pójdę na polski film, cały ten film pokazuje człowieka zarzyganego, obsranego, i wiecznie bzykającego się. rozumiem że alkoholizm to ciężka choroba ale spodziewałam się po filmie lepszego przesłania - może uznacie że nie znam się i nie rozumiem przesłania - ale subiektywnie - nie polecam nawet wrogowi.

saabii

"cały ten film pokazuje człowieka zarzyganego, obsranego, i wiecznie bzykającego się. " - wyjęłaś mi to z ust. Pokazanie alkoholizmu bazuje tu tylko na fizycznych skutkach, które wiadomo, mają zrobić wrażenie na widzu i faktycznie robią. Psychologiczna strona tego problemu zostaje jednak potraktowana bardzo płytko i wręcz marginalnie. Miałam nadzieję zobaczyć film, który wstrząsa widzem i daje do myślenia. Efekt niestety nie został osiągnięty, chyba nie tylko u mnie, na co dowodem są wychodzący z kina ludzie, zataczający się ze śmiechu na wspomnienie scen z obsranymi bohaterami czy wypowiadanych przez nich w pijackim bełkocie słów.

użytkownik usunięty
WhisperWords

"...wychodzący z kina ludzie, zataczający się ze śmiechu na wspomnienie scen z obsranymi bohaterami czy wypowiadanych przez nich w pijackim bełkocie słów." Nie chcę tu nikogo obrażać ani wywoływać niepotrzebnych dyskusji, ale tego typu sceny mogą kogoś ruszać, innych nie, jeszcze innych zniesmaczyć, ale zataczanie ze śmiechu? Albo coś z nimi nie tak, albo - najprędzej - jest to niemal książkowa próba ukrycia przed sobą i innymi własnych problemów...

ocenił(a) film na 8
saabii