http://www.filmweb.pl/film/Incydent-1997-71
http://www.filmweb.pl/Smakosz
http://www.filmweb.pl/Przesladowca
O tak, Autostopowicz z 1986 jest rewelacyjny :D Szczególnie ten czarny charakter :D
Można dodać jeszcze "Christine" i "Interceptor" oraz "Joyride 2 - Dead Ahead". Jak ktoś ma bzika na punkcie amerykańskich fur to polecam również "Vanishing Point" (są 2 wersje - oryginał z 1971 i remake z 1997, w którym wyłożono wszystko na tacy). Z polskich akcentów warto obejrzeć "Bazę ludzi umarłych" - nieco odmienny klimat ale film świetny.