PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=656595}

Przeznaczenie

Predestination
2014
7,1 76 tys. ocen
7,1 10 1 76007
6,5 22 krytyków
Przeznaczenie
powrót do forum filmu Przeznaczenie

Niesmaczne

ocenił(a) film na 6

Sf ery dzender

fabio

Really nigga? To film, nie żaden manifest ideologiczny - GET OVER IT! BTW opowiadanie, na którym oparty jest film pochodzi z roku 1959 - tyle do tematu gender...

ocenił(a) film na 6
Alchem1st

W erze dzender wpisuje się idealnie.

ocenił(a) film na 5
fabio

Całkowicie się zgadzam z Przedmówcą. Pomimo że film całkiem niezły, a fabuła ma pochodzić z opowiadania całkiem leciwgo, w moim odczuciu pojawił się w myśl całej tej poprawności politycznej i wszechobecnej, bezgranicznej (lub dążącej do bezgranicznej) tolerancji.

Alchem1st - zwróć uwagę, iż ani fabio, ani ja nie oceniamy od razu filmu na 1, poprostu nie każdemu to podpasowało.

ocenił(a) film na 6
LordAlucard

Nie znam się to się wypowiem!