Straciłem około 26 sekund na zapoznanie się z "opinią", zdziwienie i odpisanie. Wali mnie co myślisz, użytkowniku, chyba, że to rozwiniesz.
sraczka jak dla mnie może było parę śmiesznych momentów ale ogólnie to g.... nie do opisania
Lepiej powiedz skąd wiesz, że taki ze mnie komediant. Co do Ciebie, zasugerowałem się avatarem. Pierwsze wrażenie, wiesz...
mój awatar to nemek ;)
a jak nie znasz to albo zagraj albo obejrzyj na YT w resident evil 3 : NEMESIS
Mam pełniaka z cda ale nie miałem dotychczas nastroju na walkę z zombie ;) Ale gdybym zmienił nastrój, to sięgnę pewnie wpierw po re3 a dopiero potem po left4dead2, które też leży odłogiem ;p Jak patrzę na screeny re3, to przypomina mi się House of the dead na automatach :) Ale wiem, że to coś inszego.
Obejrzyj może Gorące siodła albo Młodego Frankensteina. To nie do pojęcia, tak jakby nie lubić humoru Pythonów albo Allena :D
woody allena ?
ten gostku to już możliwe że go polubię bo coś tam z nim widziałem tylko nie pamiętam co niestety ;p
To z zamiarem ewangelizacji humorystycznej polecę Tobie:
Annie Hall
Tajemnica morderstwa na Manhattanie
Strzały na Broadwayu
Jej wysokość Afrodyta
Wszyscy mówią: kocham cię
Słodki drań
Drobne cwaniaczki
Klątwa skorpiona
Koniec z Hollywood
Melinda i Melinda
Scoop
A z jego dramatów - Wszystko gra
Widziałem więcej ale te szczególnie lubię, widziałem niektóre kilka razy i nie mam nic przeciwko kolejnym seansom :)
Inne jego filmy też są dobre ale nie aż tak (z tych nowszych), a wielu starszych nie widziałem. Ten gość swego czasu robił jeden film na rok!
zależy które tłumaczenie, jedno jest naprawdę denne, sama nie mogłam zdzierżyć i jedno jak dla mnie mistrzowskie z "blinkinem" , "ojeleniu zakróleniu śmienia" itd