A słyszeliście, że Rocky miał malowane mięśnie brzucha? Sylvester Stallone
jest jużniestety za stary, żeby ćwiczyć i wyrobićsobie własne mięśnie brzucha na potrzeby filmu. No po prostu wielki lol i żenada. Daliby sobie już spokój. Wykorzystują na siłę kurę znoszącą kiedyś złote jajka. Wiadomo, Rocky wraca - będzie wielki hit. Dla mnie film zrobiony na siłę po prostu i już.
Nie znasz sie na kinie to sie nie udzielaj. Tu wcale nie chodzilo o wyglad Stallona jak za dawnych lat, to mialo byc zwienczenie wspanialej serii. Widac ze nie ogladalas poprzedich czesci i nie jestes fanka Rockyego...a po za tym to miesnie brzucha Rockyego na pewno nie byly namalowane, to jakis kit internautów, ktorzy chca blysnac jakas ciekawostka. Myslisz ze jak czlowiek spedzi na silowni ładnych parenascie lat to na starosc juz nic mu nie zostaje?!
Wybacz, ale twierdzenie, że nie znam się na kinie jest raczej nie na miejscu. Wiele filmów obejrzałam i mam wyrobiony swój gust - są to raczej filmy ambitne i emocjonalne - najczęściej dramaty zagranicze. Poprzednie części widziałam i tym bardziej dlatego twierdzę, że jest to wykorzystywanie kury znoszącej złote jaja na siłę - aczkolwiek nie przecze, że jest to zwieńczenie całej serii. Widać, chcieli na nim zarobić zanim całkiem się zestarzeje i ludzie nie będą go chcielu oglądać już na ekranach, albo zanim zachoruje na coś i nie będzie w stanie już grać. To jest moje zdanie i nie zamierzam go zmieniać.
Dziękuję za uwagę.
"Wiele filmów obejrzałam i mam wyrobiony swój gust - są to raczej filmy ambitne i emocjonalne - najczęściej dramaty zagranicze."
Ja preferuje mało ambitne, sztampowe i krwawe - najczęsciej tajwanskie horrory klasy B...Co to wogole za gadanie?
To, że widziałas wiele filmow i masz wyrobiony własny gust, nie oznacza że masz monopol na prawdę. O wykorzystywaniu kury znoszącej złote jajka moglibysmy mowic, gdyby 60 letni Stallone był sztucznie "odpicowany" na 30 latka, a w filmie obronił tytuł mistrza, nokautując przeciwnika.