PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=654516}

Patema Inverted

Sakasama no Patema
7,6 2 553
oceny
7,6 10 1 2553
Sakasama no Patema
powrót do forum filmu Sakasama no Patema

Naprawdę mało widzi się tak dobrych produkcji pełnometrażowych. Sam pomysł na fabułę, jest dla mnie najlepszym jakim widziałem od lat (chodzi mi o całość kina), oraz jednym z najlepszych ogólnie.

Trochę więcej napisałem na mojej stronie, nie ma sensu tego przeklejać tutaj, więc zapraszam:
http://rascal.pl/anime-manga-japonia/sakasama-no-patema/
Opis bez widzialnych spoilerów. Spoiler został ukryty, więc jak ktoś miał problem ze zrozumieniem (pewnie ktoś taki się znajdzie) to może kliknąć na zamazany tekst poniżej całości oraz zobaczyć o co tak właściwie chodziło.

Jest też trochę zrzutów z filmu.

Aha, tak tylko chciałbym wspomnieć - nie jestem studentem żadnego humanistycznego kierunku, tak więc stylistycznie może nie być idealnie a nawet dobrze, także gorąco proszę wszystkich grammar nazi - w razie czego skupcie się na filmie, nie na tym.

rascal0pl

Jeszcze nie widziałam anime, więc nie odnoszę się do całości fabuły, a jednego motywu. Bowiem odwrócenie światów, w których żyją (prawdopodobnie) zakochani, miało miejsce już rok wcześniej w Hollywood pod tytułem Upside Down (Odwróceni zakochani). Nie tak oryginalna koncepcja, jak widać.

ocenił(a) film na 8
MademoiselleDrama

Premiera tamtego filmu miała miejsce w 2 połowie 2012, premiera tego anime w pierwszej połowie (przedpremierowe pokazy na targach anime) 2013. Nie jest możliwe stworzenie takiego działa w niecałe pół roku. Do tego sama historia powstała wcześniej - http://myanimelist.net/anime/13429/Sakasama_no_Patema:_Beginning_of_the_Day, to jest wstęp do filmu (niejako zapowiedź anime), który miał premierę ponad pół roku przed filmem, o którym wspominasz.

ocenił(a) film na 6
rascal0pl

Przykro mi ale w tym wypadku muszę się z Tobą nie zgodzić.