Mojich 14 ulobionych bajek ;D
-Shrek 1 i 2
- Jak wytresować smoka 1 i 2
- droga do eldorado
- sindbad legenda siedmiu mórz
- mustang z dzikiej doliny
- kung fu pand 1 i 2 ( serial tez :D )
- Madagaskar 1 i 3 ( 2 fajna ale nie powaliła mnie na kolana )
- pingwiny z Madagaskaru
- kot w butach
i
- krudowie
Lubię tez: shreka forever , pan peabody i sherman , megamocny i strażników marzeń lecz nie dastaly sie do mojej 14 ;D ale osobisicie lubię
Trochę dużo ale naprawdę uwielbiam oglondaci bajki ;D
Niestety wiele filmów tej wytwórni nie widziałem ani razu , z wyjątkiem Shreka , którego i tak już nie pamiętam i Madagaskaru 1-3 , przez co ten jest najlepszy .