Kogo chcielibyście zobaczyć w obsadzie nowego Bonda ?
Ja marzę o takiej :
Daniel Craig - James Bond (tutaj niech pozostanie na razie bez zmiany(: )
Hugo Weaving - przeciwnik Bonda ( imię np. John Novitzky)
Penelope Cruz - dziewczyna Bonda
Ian McKellen - M
Miranda Otto - Eve Moneypenny
Geoffrey Rush - Q
Michelle Rodriguez - siostra przeciwnik Bonda , która gra na dwa fronty
Zoe Saldana/Rihanna - Dr.Harris (doktor wydziału 00 , z początku nie chce iść do łózka z Bondem , lecz potem zmienia zdanie
)
MUZYKA: Thomas Newman
Jestem wielkim fanem Bonda . Może po moim koncie tego nie widać , ponieważ jestem początkujący i nie chce mi się oceniać wszystkich filmów , które oglądałem ;)
Trzeba przyznać , że to dość nie realna obsada , ponieważ po Skyfall'u już M , Q i Moneypenny raczej się nie zmienią .
Co do tej trójki to najlepiej wybrałeś Mirandę Otto ;) Byłaby doskonała ! I nawet przypomina Lois Maxwell ;) Geoffrey Rush ..hmm.. ok .
Ian McKellen ? Nie jest to wcale zły pomysł :)
Co do mojej obsady :
007 - Craig
przeciwnik - Jeremy Irons
dziewczyna - Rihanna (czemu nie ? :) Daniel sam przyznał ,że byłaby świetna )
Moneypenny - Miranda Otto (jak najbardziej popieram)
Q - Denzel Washington (dla odmiany czarnoskóry)
M - Bernard Hill (nadaje sie :) )
Pozdrawiam fana Bonda ;)
Też myślę , że nie będzie już zmiany na tych pozycjach . Sam Mendes zastosował odmładzanie :/ Ale zobaczymy z jakiej strony pokażą się w kolejnej części ;) Naomie Harris jakoś nie pasuje mi na Moneypenny . Nie jestem rasistą , ale uważam , że Moneypenny powinna być biała.
Rihanna jest strasznie seksowna , więc czemu nie :D Może gra też nieźle ;)
Bernard Hill jest też dobrym kandydatem na M ;)
A co do Penelope Cruz to świetny pomysł ! Nawet pojawiają się takie plotki , że Penelope ma być najstarszą dziewczyną Bonda . Oby nią została , bo byłaby jedną z najpiękniejszych ;)