Szukam podobnych filmów jak ten. Jeśli ktoś zna to prosze o tytuły.
Jeżeli chodzi o scenariusz, to niemal całkowita zżynka z Na Fali z Keano
Ravesem i Patrickiem Swayze. Tam tylko mamy do czynienia z serferami.
A jeżeli chodzi Ci o wyścigi i subkulturę wyścigową, to jest coś podbnego
ale o motorach -- Torque zawrotna prędkość.
Innych nie znam. Mam nadzieję, że pomogłem.
Za szybcy, za wściekli,
Szybcy i wściekli: Tokio Drift,
Szybko i wściekle,
Szybcy i wściekli 5,
Szybcy i wściekli 6
Szybcy i wściekli 7.
mam nadzieję, że pomogłem :)
To już nie podobne bo przerabiane w agentów tylko pierwsza część jest taka jaka miała być o złodziejach aut i wyścigach, reszta to nudna porażka a nie wspomnę o 3 ostatnich.
Niewiele mi przychodzi do głowy, ale jeśli oglądam szybkich i chce coś podobnego obejrzeć to na pierwszy ogień idzie:
Znikający punkt - film o wolności za kierownicą Dodge Chargera Jenko, który wystąpił w drugiej części Szybko i wściekle
Transporter 1-3 - facet i jego samochód jako jedność
Bullit - zupełnie inny film bo kryminalnty, ale znowu mamy Chargera
60 sekund - za klimat
Tożsamość Bournea - za scene pościgową z MiniCooperem
Jednak najlepiej sie ogląda kolejne części Szybkich i Wściekłych
Jeśli chodzi o same pościgi:
1 "BULLITT" Petera Yatesa
2 "FRANCUSKI ŁĄCZNIK" Williama Friedkina
3 "RONIN" Johna Frankenheimera
4 "KIEROWCA" Waltera Hilla
5 "UCIECZKA GANGSTERA" Sama Peckinpaha
6 "ŻYĆ I UMRZEĆ W LOS ANGELES" Williama Friedkina
7 "SPEED" Jana De Bonta
8 "GOLDENEYE" Martina Campbella
9 "ZABÓJCZA BROŃ 4" Richarda Donnera
10 "WIELKI WYŚCIG" Blake'a Edwardsa
11 "WIELKA WŁÓCZĘGA" Gerarda Oury
12 "POJEDYNEK NA SZOSIE" Stevena Spielberga ,
13 "JUTRO NIE UMIERA NIGDY" Rogera Spottiswoode'a (motor i helikopter!)
14 "FRANCUSKI ŁĄCZNIK 2" Johna Frankenheimera (na piechotę!)
15 "MARATOŃCZYK" Johna Schlesingera (jw.)
16 "TWIERDZA" Michaela Baya
17 "INDIANA JONES i OSTATNIA KRUCJATA" Stevena Spielberga (motor z koszem!)
18 "OD 7 WZWYŻ" Philipa D'Antoni
19 "TERMINATOR 3 - BUNT MASZYN" Jonathana Mostowa (dźwig vs wóz strażacki!)
20 "CZARNY DESZCZ" Ridleya Scotta (motory!)
21 "GONE IN 60 SECONDS" H.B. Halickiego ,
22 "BLUES BROTHERS" Johna Landisa ,
23 "KRÓLOWIE NOCY" (pościg w deszczu) Jamesa Graya ,
24 "COBRA" George'a Pana Cosmatosa ,
25 "MAD MAX" George'a Millera
26 "JACK REACHER" Christophera McQuarrie ,
27 "ZNIKAJĄCY PUNKT" Richarda Sarafiana ,
28 "ROBBERY" Petera Yatesa ,
29 "WŁOSKA ROBOTA" F Gary Graya ,
30 "MISSION: IMPOSSIBLE 2" Johna Woo ,
31 "MATRIX: REAKTYWACJA" braci Wachowskich ,
i
wiele wiele innych, przy których "SZYBCY I WŚCIEKLI" to... no cóż, zarzućmy na ten film zasłonę milczenia.
Na szczęście ma inne zalety.