PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=186343}

Terminator: Ocalenie

Terminator Salvation
2009
6,5 148 tys. ocen
6,5 10 1 147571
4,8 37 krytyków
Terminator: Ocalenie
powrót do forum filmu Terminator: Ocalenie

Jestem bardzo ciekaw muzyki do nowego T4. Muzyka w T1 i T2 jest genialna nadaje cały klimat, smak taki dreszczyk emocji. Brad Fiedel wiedział jaką kompozycje nadać dla takiego gatunku filmu. Natomiast T3 bez komentarza.
Co o tym sądzicie?

ocenił(a) film na 6
lucan2

T1 i T2 to nie tylko klasyka kina, ale i klasyka muzyki do filmu, Friedel zrobił niesamowicie klimatyczna dźwiękowa otoczkę filmów, za to w Buncie Maszyn nie ma w ogóle muzyki, a kiedy jest to zupełnie nie dopasowana do aktualnych scen, i ich znaczenia...pod względem OST Bunt Maszyn biją nawet Kroniki Sary Connor, wszystko można serialowi zarzucić, ale soundtrack ma świetny(Bear McReary)
Starałem się kiedyś prześledzić dokonania Friedela z zakresu muzyki filmowej i tylko terminator mu świetnie wypadł, teraz za Salvation odpowiedzialny jest Danny Elfman, czyli naczelny kompozytor Burtona, w sumie jeszcze nie widziałem filmu w którym stworzył by słabą muzykę, ale terminator to chyba trochę inna bajka, niż do tej pory, i trochę inne klimaty...ale myślę, że taki geniusz sobie bardzo dobrze poradzi...

peesem

Na oficjalnej stronie gry w tle leci ponoć kompozycja Elfmana, przeróbka głównego motywu. Jak dla mnie nieporozumienie:

http://www.terminatorsalvationthegame.com/

ocenił(a) film na 6
Mierzwiak

Czy mam jakieś omamy słuchowe, czy w tle leci nieudanie przerobiony motyw z jedynki i dwójki....

użytkownik usunięty
Mierzwiak

Na stronie w credistach nie widnieje nazwisko Elfmana, skąd masz takie info? A motyw faktycznie szpetny.

ocenił(a) film na 6

I co z tego, nazwiska Nolana też nie ma, a to on praktycznie od początku do końca napisał scenariusz do Salvation(pierwotna wersja została wywalona do kosza przez szefów WB)

Ale Elfman na pewno jest autorem muzyki...