PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=487478}

Tron: Dziedzictwo

TRON: Legacy
2010
6,6 96 tys. ocen
6,6 10 1 96333
5,5 28 krytyków
Tron: Dziedzictwo
powrót do forum filmu Tron: Dziedzictwo

3D

ocenił(a) film na 7

Witam zamierzam sie wybrac do kina ale mam pytanko po wiedzę ze w kinie graja dwie wersje 3D:
TRON: Dziedzictwo 3D (cyfrowy)
TRON: Dziedzictwo 3D (Orange IMAX, DMR)

Jestem kompletnie zielony wiec proszę mi wyjaśnić czy jakością się różnią te wersje ?

ocenił(a) film na 7
adampro2

Ogólnie to ja bym odradził iśc na 3D bo w filmie tych efektów 3D jest tyle co kot napłakał. Szczególnie rzucają się w oczy napisy i tyle no i może scena jak lecą tym "żaglowcem" i siedzią miedzy stołami. Szkoda przepłacać obecne 3d jak dla mnie w powijakach jeszcze. A tylko nos boli i uczy (jak ktoś nieprzyzwyczajony do okularów). A film jak film, mógł być lepszy obejrzeć się da.

ocenił(a) film na 8
adampro2

Na podstawie doświadczeń z Avatarem (widziałem wersję 3D w Cinema City i w Orange IMAX), odradzam zwykłe kino. Obraz był dość nieostry, a efekty nie robiły dużego wrażenia. Jeśli koniecznie chcesz iść na 3D, to polecam IMAX, który jest niewiele droższy, a o klasę lepszy.

ocenił(a) film na 8
adampro2

właśnie jestem po seansie w warszawskim imaxie i powiem szczerze żę film robi duże wrażenie szczególnie na takim wielkim ekranie, zgadzam sie z JK_Patrykiem jeśli na 3d to lepiej IMAX niż Cinema-City czy Multikino ;)

ocenił(a) film na 1
flake

buhahah nie wiem co na tobie zrobiło duże wrażenie?? Chyba tylko ta ładna aktoreczka :DDD byłes kiedyś wogóle na filmie 3d??? bo w tym filmie wogóle nie było efektów 3d!! osobiście czuje się wyruch....any w d...e przez reżyserów!!!! moja ocena to 1

ocenił(a) film na 7
adampro2

zrezygnuj z 3D. Ten film nie potrzebuje do szczęścia wodotrysków.
Sterczące napisy psuja efekt, do tego same sceny - nie są to specjalnie robione pod 3D

ocenił(a) film na 8
adampro2

idź tam, gdzie jest najlepszy dźwięk

adampro2