PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=571889}

Trzy metry nad niebem

Tres metros sobre el cielo
2010
7,2 138 tys. ocen
7,2 10 1 137647
3,6 7 krytyków
Trzy metry nad niebem
powrót do forum filmu Trzy metry nad niebem

Nie wiem, jak można oglądac taki paździerz i to po kilka razy. Ja nie wytrzymałam nawet do końca,
obejrzałam może pierwsze 15 minut. Nic ambitnego...

ocenił(a) film na 9
Dhoine_1997

Skoro tylko 15 minut, to skąd wiesz jak się skończył i jaki był, skoro trwa on około 2 godziny? ..."Nie znam się to się wypowiem"...
Oczywiście rozumiem są gusta i guściki... ale nie komentuje się czegoś czego się nawet nie zobaczyło.

użytkownik usunięty
karmess

Są filmy których obejrzeć się nie da,a spróbowanie dotrwania na siłę może zakończyć się "uszczerbkiem na zdrowiu". Są filmy które już na wstępie pokazują nam jakie one "będą". Myślę że nie trzeba do końca oglądnąć aby ocenić taki film,chociaż w tym przypadku może wystawienie oceny po 15 minutach to zbyt szybko.Ja już wiedziałem co to będzie za film po kilku minutach,i reszta minut aż do końca tylko mnie w tym przekonała.

AYFKM?? Nie da się ocenić filmu przez 15 minut! I jeśli Tobie oczy się wypalą (czy o jakimkolwiek uszczerbku na zdrowiu mówisz) to nie jesteś odpowiednią osobą na tym forum, tu chodzi o OGLĄDANIE filmów i ocenianie ich, a nie spekulowanie jaki mógłby być, bo nie obejrzałem. Nie masz prawa wypowiadać się na temat o którym nie masz pojęcia. Rozumiem ludzi, którzy mają własne zdanie, ale na jakiejś podstawie! Ktoś obejrzał, nie spodobało mu się - ok. Ale nie rozumiem jak można czegoś nie obejrzeć i mówić że jest złe. To tak jakbyś oceniała/oceniał książkę po okładce, na pierwszy rzut oka. Nie zdążyłaś/zdążyłeś poznać wszystkich postaci i już stwierdziłaś/eś że to dno.. Przykro mi, ale aż mi się niedobrze robi gdy ktoś ocenia coś o czym nie ma pojęcia.

użytkownik usunięty
Danka_102

Aż mi się niedobrze robi gdy ktoś przeczyta tekst bez zrozumienia!