PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=1065}

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
2001
8,0 737 tys. ocen
8,0 10 1 737315
8,2 94 krytyków
Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
powrót do forum filmu Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

Może mi ktoś powiedzieć co jast na piątej płycie DVD w specjalnym wydaniu Drużyny Pierścienia z figurką? Jeśli ktoś znajdzie link do polskiego sklepu gdzie to można nabyć to też będę wdzięczny :)
pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedź!!!

ocenił(a) film na 10
kubakaro

Nie jestem pewny ale chyba muzyka z filmu

ocenił(a) film na 10
Iluvatar

a nie materiały dodatkowe: usunięte sceny i wydarzenia z planu? tez nie jestem pewna

ocenił(a) film na 10
Ronemund

usunięte sceny i wydarzenia z planu są na pewno na płycie 3 i 4, nie wiem czy byłby sens napychać nimi jeszcze jedną płytę... A wie ktoś z czego są zrobine te figurki kolekcjonerskie dodawane do każdego kompletu z 5 DVD (plasti, jakieś inne tworzywo)?

ocenił(a) film na 10
kubakaro

Oto co jest na dysku nr 5:Disc 5:
NATIONAL GEOGRAPHIC - LORD OF THE RINGS: BEHIND THE MOVIE
Full Frame - 1.33
Single Side - Dual Layer
Audio:
Stereo 2.0 - English, Theatrical Release Date: December 19, 2001

Other elves include Arwen (Liv Tyler), Galadriel (Cate Blanchett), and Eldrond (Hugo Weaving), but they are not part of the core band of nine who set out to destroy the ring at Mount Doom.

A więc film który kiedyś oglądałem na National Geographic.
Mam wszystkie wersje rozszerzone 4 płytowe i są genialne.Figuirki są z czegoś podobnego do plastiku,ale bardzo elegancko prezentują się na meblach.
Mam na swoim profilu kilka ciekawych zdjęć z Władcy:np:Bombadila.Zapraszam.

ocenił(a) film na 10
Iluvatar

wielkie dzięki Iluvatar :)
zastanawiam się czy warto kupowac każdą część w edycji 4DVD czy 5DVD, w sumie różnica cenowa duża (drużyna pierścienia kosztuje bagatela 390zł!!!), a nie wiem czy warto, poradź coś... :(